anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Ohbijou

Ben nasıl olduysa uzun bir süredir dinlemekte olduğum ve sevdiğim Kanada'dan çıkma sakin huzurlu Ohbijou hakkında çoktan buraya yazdım da kimse ilgilenmedi falan sanıyordum. Geçende farkettim ki ben yazmamışım. Muhtemelen de yazarım bir ara deyip sonra ama ama çok güzel deyip sonra yine yazarım bir ara deyip bırakmamdan dolayı oldu bu. Neyse, hala çok ünlü olamamış olmaları beni üzse de Kanada'da kendilerine bayağı bir ilgi var, e biz niye ilgi göstermiyoruz değil mi?



Ama bu sefer değişik tanıtacağım, çünkü benim yerime kendileri tanıtmışlar zaten. Aşağıya hemen promo videolarını koyuyorum, hem grubun üyeleri grubun kuruluşunu anlatıyor, hem de arkada parçaları çalıyor.



Official sayfalarından bir iki parçayı dinleyebilirsiniz: Ohbijou
Ve MySpace'lerini arkadaşlarınıza ekleyebilirsiniz: Myspace. Şaka bir yana, myspacelerinde 4 şarkıyı dinleyebilir bir de The Woods'un klibini izleyebilirsiniz.

Posted by Adsız 00:10

0 Comments:

Post a Comment