anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Modern Way Hakkında

The Modern Way, blog nedir, kimdir, yenir mi gibi sorular üzerinde fazla kafa yormadan, müzik sevgisi ve paylaşma isteğiyle oluşmuş bir müzik blogu. Pek janr veya format kaygısı olmadan, biz seviyoruz, siz de dinleyin, severseniz ne ala, sevmediyseniz bakın bir de bu var felsefesiyle bir yılı aşkın süredir varlığını sürdürüyor. Bir efsaneye göre, 2005 yılının ekim ayında, Berk (HIRT) ve Gencer (noi way out) arasındaki şöyle bir diyalogdan çıkmış:


G: Artık koloni sıktı. Aklımızdakileri uygulamak için yetersiz kalıyo.
B: Haklısın. Napıcaz o zaman site mi açıcaz?
G: Valla site zor olur heralde. Güzel tasarım masarım gerek şimdi.
B: Tasarım işiyle ben ilgilenebilirim belki. Ama nası site açılır ben bilmem sen yapcan o işi.
G: Ben de çok iyi bilmiyorum ama bi araştırırız. Aslında blog diye bişey var. Biliyo musun?
B: Hmm evet. Çok ayrıntı bilmiyorum ama biraz fikrim var.
G: Site gibi öyle menüsü, osu busu yok. Ama fena da değil hani. Forum gibi bir nevi. Böyle yazılan şeyler alt alta sıralanıyo falan.
B: Evet, evet biliyorum.
G: Blog açmak çok kolay bide. Böle direk alıyosun adresi. Ne dersin bu blog işine?
B: Mmm... Ne bilim olur mu sence?
G: Valla başlangıç için güzel bana sorarsan.
B: Petek, Berrak falan ne der acaba?
G: Ne dicekler canım sevinirler tabiki.
B: O zaman isim bulalım biz bu bloga. Gel bak şurdaki CDciye girelim. Ordan rasgele bi isim seçeriz ehhehehe.
G: Tamam ehiehieh.

-cd dükkanında-

B: *cd karıştırma efekti* Hmm ne olsun yahu? Böyle zamanlarda da aklıma hiç bişey gelmez. Normalde olsa 500 küsür isim sıralardım şakkadanak.
G: Evet benim de kafam karıştı.
B: The Modern Age olsun ya!! Süper olur. Harika bi EPdir o.
G: Ama öle bi site var sanırım. O olmaz. The Modern Way olsun istersen. Hem de Kaisers şarkısı.
B: Hmm olabilir evet. Daha iyi bişi olabilirdi gerçi, ama uraşamicam şimdi olsun bitsin.
G: Tamam o zaman. Ben bu akşam bi araştırayım, ilgileneyim bu blog işiyle.
B: Ok.
G: Daha güzel bi isim gelirse aklına söylersin.
B: Ok.
G: ...
B: Çok heycanlı.
G: Evet.


Blog yenir mi, tasarım nedir, bu kadar grubu takip ederken hala nasıl sosyal hayat devam eder gibi sorularla uğraşan Berk ve Gencer, blogun gittikçe büyümesi üzerine küçük bir yazar kolonisi ve gittikçe büyüyen ve sevilen bir okur kolonisi ile yüzleşir:

Ekim 2006 (Yazar sayısı: 17. Okur sayısı 200+)

B: Ya resmen bi alt kültür oluşturduk yalnız farkında mısın?
G: Evet süperiz kesinlikle.
B: Çok underground ve indieyiz. Onlarca takipçimiz var. The Modern Way Senfoni Orkestrası bile kurabiliriz.
G: Biz buyuz işte evet. Viva la revolucion!
B: Ya tişört falan bastıralım artık bence. Bu oluşum yeraltından çıkıp ortalığı kasıp kavurmalı.
G: Bence de çok iyi olur. Ama tasarım masarım gerek şimdi.
B: Tasarım işiyle ben ilgilenebilirim belki. Ama nası tişört bastırılır ben bilmem sen yapcan o işi.
G: Ben de çok iyi bilmiyorum ama bi araştırırız. Bir de artık bir toplaşma ayarlamanın vakti geldi de geçiyor. Ben bunu ne zamandır söylüyorum aslında.
B: Ben de ne zamandır söylüyorum.


Maalesef bir seneyi aşkın süredir ortak işlere imza atan yazarları arasında daha dünya gözüyle birbirini görmemiş olanlar bile mevcut The Modern Way'de, ama bu biraz da eğlenceli bir durum. Müziği, müzik hakkında yazmayı ve okumayı seven, yeni herşeye açık herkese ulaşmak dileği ile yolumuza devam ediyoruz.

Posted by nóiway 02:57

0 Comments:

Post a Comment