anasayfa | blog hakkında | yazarlar



SoKo

Kızgın hayata küsmüş kişinin ağzından çıkma, inanılmaz harika sözlere sahip bir aşk şarkısı düşünün. Böyle harika bir aşk şarkısını ne daha da mükemmel yapabilir? Bana sorulsa muhtemelen cevabı bulamazdım, ama dinleyince farkettim doğru cevabı: Fransız aksanı!

SoKo - I'll Kill Her

SoKo, SoKo Boy ve SoKo Girl sahne isimlerini kullanan bir fransız ikilisinden oluşan pek hoş bir grup. Sadece bir EPleri olan (ki o da 11 Nisan'da çıkıyor piyasaya) grup, Hello Saferide-vari eğlenceli ve şirin şarkı sözleriyle gönülleri fethetmekle meşgul.



Yukardan dinleyebileceğiniz I'll Kill Her, hayatının aşkı onu geri aramayıp başkasıyla çıkınca hayat kırıklığına uğrayan bir kızın şarkısı. EP'leri SoKo not SoKute'daki diğer parçalar da I'll Kill Her gibi, hemen suratınıza bir gülümseme yerleştiren, acayip eğlenceli şarkı sözlerine sahip minik hikayeler. Shitty Day, her genç kızın sık sık başına gelen "ne kadar çirkinim ben bugün" temasını işlerken, Take My Heart ise daha sakin ve romantik bir havada.

EP'deki şarkıların bir kısmını *buradan*, diğerlerini de *şuradan* dinleyebilirsiniz. Ayrıca Myspace'lerinden EPlerini sipariş edebiliyormuşsunuz da. Kendileri EPlerini çıkarmak dışında Keren Ann ile fransa'nın çeşitli köşelerini turlamakla meşguller şimdilik. Yakın zamanda albüm haberi veya konser haberi gelsin diye beklemekteyiz. Şimdilik bunlarla yetinelim.

Posted by Adsız 19:37

5 Comments:

  1. Burcu said...
    ben çok seviyorum i'll kill her'ü ama bloguma yazmaya kıyamadım kimse bilmesin diyem.:)

    benden gördün demi:P

    harika bi şarkı o.
    Unknown said...
    aa sen de biliomuydun ne güzel :) ben de 3 hafta sakladıktan sonra olmaz ama diye paylaştım (:
    Harun İzer said...
    biri hello saferide mı dedi? :)
    uyumsuzpenguen said...
    soko mp3leri istiorum =(
    Adsız said...
    ah,bayıldım:)

Post a Comment