anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Meraksızlar Ve Tembeller İçin

Anket sonuçlarına baktım da aslında korkacak bir şey yok gibi. 11 Nisan Elbow & I Am Kloot konseri açık ara önde. Ama korktum. Neden korktum, Elbow'un adından korktum aslında. I Am Kloot 'un tanınmamasından korktum sonra da. Uzun tanıtım yazısı yazmak için zamanım olmadığı ve konser için de çok az zaman kaldığından dolayı merak edip de dinlememiş tembeller için bir kaç seçmece uploadla asıl bomba I Am Kloot'u duyuralım. Belki de çarşamba akşamı için yeni planlar yaptırmayı başarabiliriz. Hatta özellikle muhteşem Sand And Glue'yı dinledikten sonra başka fanatik klootlar da çıkartabiliriz. Belli mi olur!

I Am Kloot - Sand And Glue
I Am Kloot - No Direction Home
I Am Kloot - Gods And Monsters
I Am Kloot - An Ordinary Girl
I Am Kloot - Strange Without You

Posted by serdarcharliebrown 15:36

1 Comment:

  1. Adsız said...
    berrakım

Post a Comment