anasayfa | blog hakkında | yazarlar



And... 12 Points Go to United Kingdom.. ( !? )


Başlıktan da görebileceğiniz gibi enteresan bi durum mevzubahis yani Morrissey'in Birleşik Krallık (UK)'ı 2007'de Eurovision'da temsil etmesi söz konusu.. BBC'nin websitesine dün düşen bi habere göre BBC'den bir yetkili "halen görüşmelerin devam ettiğini ancak henüz herhangi bi anlaşmaya varılmadığını" açıklamış.

Geçen seneki yarışmanın ardından "Dehşete kapıldım ama doğruyu söylemek gerekirse UK 'ın başarısız olmasına hiç şaşırmadım. Bana haber verseydiniz ya!" tadında biraz şımarıkça ve biraz da kafa bulurcasına bi açıklama yapmıştı.. Görülen o ki Morrissey gayet ciddiymiş..

Haberin detaylarını şurdan..
Mr.Lordi'nin Morrissey'e tavsiyelerini de burdan okuyabilirsiniz..

Posted by Sarp* 17:05

6 Comments:

  1. nóiway said...
    ilk kez bir tv programında oy kullanacağım demek bu.
    Adsız said...
    Lordi'nin birinciliğinden sonra "Herhalde bu yarışmanın tarihinin en korkunç birincisi bu olacaktır" demiştim. iddialı mı konuştum acaba?
    fırat said...
    Tam yirmi dakika önce, kalbim normalden çok daha hızlı attı. Neden mi ? 2007 yılında yapılacak Eurovision yarışmasına Morrissey' in katılmaya gönlü olduğunu biliyorduk zaten, BBC geçenlerde bu haberi doğruladı. Aslında kesin birşey yok, Morrissey herhangi bir açıklama yapmadı. Beni asıl sevindiren Ali Kırca' nın ağzından '' The Smiths '' kelimesini duymaktı. Aynen şöyle dedi; '' Seksenlere damgasını vuran Smiths grubunun solisti Morrissey ''... Ah, nasıl mutlu oldum bilseniz. Üstüne birde eski birkaç Morrissey görüntüsü , 5 saniye filan sürdü maalesef , koymazlar mı! Morrissey, Sabah Sabah Seda Sayan' a konuk olsa izlerim, programa bağlanırım hatta direkt oraya giderim. Neyse; haber ilerlerken diğer ülkelerin adaylarından bahsedildi, tabii kafam fezada. Dinlemedim o kısımları. Birden '' There Is A Light That Never Goes Out '' ın konser görüntüsü geldi, ben ekrana paralel. Kısa haber, bitti hemen. ATV' de The Smiths görmek; yeni bir doyum noktası, tarifsiz bir keyif...

    Katılsın Eurovision' a, kazanır zaten. Aslında bir korkum var. Şudur ki; şimdi Morrissey haliyle harika bir şarkı yapacak, yayacak tüm dünyaya Eurovision' la. Artacak yani dinleyeni. Ülkemizde bilinçsiz gençlik ( tikky ) el atacak. Size sesleniyorum; Morrissey' i rahat bırakın, bana bırakın. Hem Morrissey bir... Tamam, söylemeyeceğim....
    lostgardens said...
    Bütün oylar Morrissey'e !!!!!!
    uyumsuzpenguen said...
    türkiye den cok ingiltere nin kazanmasını istiyeceğimiz eurovision
    t.s.irony said...
    morrissey'in zamaninda eurovisionla ilgili o aciklamayi yaparken 'kafa buldugunu' pek dusunemiyorum.

    kendini bu kadar ciddiye alan bir adamdan bu beklenemez kisacasi kanimca. everyday is like sunday gibi sarkilarin aslinda 'tongue in cheek' oldugunu soyleyenler boyle damar sarkilarin biraz da dalgaci, zekice olmasini bekleyenlerdir.

    morrissey "we hate it when our friends become successful/" derken kendisine successful diyendir. "You're Gonna Need Someone on Your Side"'da someone'dir.

    Day or night,
    There is no difference
    You're gonna need someone soon

    And here I am
    And here I am
    Well, you don't need
    To look so pleased.

Post a Comment