anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Ben de özledim ben de. The 1990s

Çok isterdim ama öyle 90'lardan falan bahsetmek gibi bir niyetim yok efendim şu an için. Yeni bir gruptur mevzuubahis. İskoçya ve Rough Trade Records'un kesişim kümesinde yer alıyorlar.
The Yummy Fur grubunun gitarist/vokalisti Jackie McKeown ve basçısı Jamie McMorrow'un V-Twin davulcusu Michael McGaughrin beraber kurdukları grup The 1990s. The Yummy Fur'un Franz Ferdinand'cılar Alex Kapranos ve davulcu Paul Thomson'ın eski grupları olduğunu söylediğimiz anda da konu gayet ilginç hale gelecek eminim ki. Eski grup arkadaşlarının sounduna yakın devam etmişler bu arkadaşlar da. Dinlediğinizde aynı kanıya varacaksınızdır siz de. 2006'da The Yeah Yeah Yeahs, The Fall, Antony and the Johnsons ve The Long Blondes'un birkaç festivalde alt grupluğunu yapmışlar. Prodüktörlüklerini de 90'lar brit-pop'u denince akla gelecek en önemli isimlerden eski Suede gitaristi Bernard Butler yapıyor. Mtv2 You're Supposed To Be My Friend videosunu oldukça sahiplenmiş durumda. Ortalıkta henüz bir albümleri yok ama yakındır. Beklemekteyiz, umarım size bekletmeyi de başarabiliriz.


The 1990s - You're Supposed To Be My Friend
The 1990s - You Made Me Like It

Posted by serdarcharliebrown 20:18

4 Comments:

  1. Vince said...
    I can't understand any word but the only thing that I can say is that The 1990's are great !!
    nóiway said...
    we said the same thing dude, don't worry =)
    serdarcharliebrown said...
    take it easy :) music has no language.
    nóiway said...
    and your blog, and the top2006 lists are cool. but the top indie girls lists must have included lovefoxxx!

Post a Comment