anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Karmasar Ve Huzursuz: She Wants Revenge

She Wants Revenge'in adını ilk defa bu sene mayıs ayında,
Garbage'ın solisti Shirley Manson'ın 'These Things' adlı yeni kliplerinde oynayacağını öğrenince duydum. Klibi ilk defa izleyince sadece Shirley'i değil şarkıyı da çok beğendim ve uzun süre aklımdan çıkmadı. Solistin sesi feci halde Paul Banks ve Ian Curtis'inkini andırsa da şarkı, uzun zamandır ortalıkta olan grupların hiç birininkine benzemiyordu.

Adam Bravin ve Justin Warfield'dan oluşan Los Angeles'lı bu ikili en basit tabirle gotik-rock yapıyorlar ama ilham kaynakları the cure/ bauhaus/ joy divison'dan ziyade Public Enemy gibi hip hop grupları. Grupta bass, keyboard, synthesizer ve drum machine'den (kısacası vokal ve gitar dışında her şeyden) sorunlu olan Justin bir zamanlar MC'lik yapıyormuş. Hip-hop allerjisi olanlar rahat bir nefes alabilirler çünkü grubun şimdiki müziğinde bu tarzın izi bile kalmamış :-) İkinci klipleri Tear You Apart'ın yönetmenliğini Joaquin Phoenix'e emanet eden bu grubun kesinlikle işini bildiğini ve ileride 2005'in en iyi çıkışlı gruplarından biri olarak anılacağına inanıyorum. Merak edenler kendi isimlerini taşıyan ilk albümlerini dinleyebilir, aşağıdaki linklere tıklayarak iki güzel kliplerini izleyebilir:

These Things
http://www.youtube.com/watch?v=e3Dse93xn_I

Tear You Apart:
http://www.youtube.com/watch?v=5BIm8jcfWog

Posted by Adsız 17:20

7 Comments:

  1. HIRT said...
    tear you apart klibi baya hoş olmuş. merak ettim kızın ne olduğunu.
    Sarp* said...
    berk sen ıyk derdir swr'a ((:
    Adsız said...
    Ben konserlerine gitmistim, Placebo on grup olarak cikmisti. Eh isteydi bana gore.
    HIRT said...
    hahahah hiç dikkat etmemişim yalnız! farkında bile değilim :D
    nóiway said...
    tipik bir göz&beyin duyarlılığıyla ben de farketmemiştim diğerlerimiz gibi..
    HIRT said...
    aynen öyle.
    Adsız said...
    berk geber she wants revengecisin demek öööööghklgfk

Post a Comment