anasayfa | blog hakkında | yazarlar



the tiger lillies




Kendi blogumda Caz Festivali biletleri çıktığında CocoRosie yanında bir de Tiger Lillies için çığlık atmıştım. Uyandırdığım merak üzerine ve blog'daki midterm/final nedenli sessizlik üzerine kendileri hakkında yazmaya karar verdim.

The Tiger Lillies Londra'dan çıkma bir deli üçlü. Akordiyon ve vokallerde Martyn Jacques, davul ve oyuncaklarda Adrian Huge ve kontrabass ve vokallerde Adrian Stout'tan oluşan üçlüyü çeşitli kaynaklar Brechtian Gypsy Cabaret olarak tanımlıyor. Brechtian ve Cabaret kısımları yanıltmasın, Dresden Dolls'dan çok uzaktalar tarz olarak. Ama bir o kadar da orijinaller.

1994 yılından beri bol bol albüm çıkarmış olan Tiger Lillies (ki ismine takılmamak elde değil, kaplanlar çiçekler nasıl yani?)'i ben Kronos Quartet'le The Gorey End adlı albümü çıkardığında tanıştım (albümün 2003te çıktığı düşünülürse ben bayağı gecikmeliyim)

Müzikleri dışında Einstürzende Neubauten ve ara sıra Baba Zula ile çalan sevgili Alexander Hacke ile bir projeleri de var. H.P. Lovecraft'in hikayelerini yorumladıkları Mountain of Madness'ten fotoğraflara buradan ulaşılıyor. Bayağı da ilginçler.

The Tiger Lillies websayfası.
mp3phoenix'te 4 albüm'ün mp3leri var.
The Tiger Lillies - Banging in the Nails

Posted by Adsız 05:59

4 Comments:

  1. Adsız said...
    harika bir konser olacak... hacke'ye mountains of madness hadisesi ile gelmeleri konusunda israr ediyorum bakalim martyn jacques da bi görsün istanbulu da sonrasında...
    Adsız said...
    fotograflari mountains of madness dvd'sinden screenshot sanmistim degillermis, harika fotograflar sagolun...
    Adsız said...
    Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
    »
    mersenne_twister said...
    ben de bugun buraya girdim, tiger lillies dinleyen birileri var diye sevinerekten.. klasik punch and judy konusunu isledikleri ayni isimli albumlerini gercekten bayagi kez ba$tan sona dinledim (itiraf ediyorum sona kadar degil 10. $arkiya kadar falan), 15 dakika sonrqa tiger lillies caz festivalinde haberi aldim, sona yazilanlari okudum ve bu haber varmis zaten, sanirim siyah ustune kirmizi oldugu icin okumama egilimine girmisim yazilari..

    hem cocorosie hem tiger lillies cok iyi

    ama daha iyisi bodrumda fahir atakoglu trio plays if konseri dinlemeyen varsa senenin en iyi albumu diyorum ne alaka indieyle ama olsun

Post a Comment