anasayfa | blog hakkında | yazarlar



haftanın ilk keşfi




Bu hafta pek verimli başlamış oldu (en azından müzik açısından, ders açısından aynı şeyleri söyleyemiyoruz maalesef). Bu haftanın ilk keşfi Washington DClerden French Toast.

Grup, Jerry Busher (Fugazi'nin ikinci bateristiymiş kendisi) ve James Canty'den oluşuyor. Geçen sene In A Cave adlı albümleri Dischord'dan çıkmış, ve çok farklı tepkiler almış. Pitchfork'ta çıkan review de hayli ilginç. Çok fazla bir heyecan yaratmasa da özel bir grup olduklarını belirtmiş. Myspace sayfalarında da amaçlarının orijinal müzik yapmak olduklarını söylüyorlar (fakat nedense mp3lerini koymamışlar, bu nedenden dolayı da hafif tepki almışlar).

In A Cave albümünü dinledim, tam olarak yaptıkları müziğin türüne karar veremedim. Float Away ve Lion's Den adlı parçalarındaki enerji bana nedense Arctic Monkeys'i hatırlattıysa da Pattern ve Nobody Knows'daki elektronik minimalism o bahsettikleri orijinalliği anlamamı sağlar gibi oldu. Mantıklı oldu mu yazdığım bilmiyorum, benim kafamda mantıklı geldi okuyunca. Neyse, en iyisi sizin dinleyip karar vermeniz.

Bu albüm benzeyen albümler olarak da şunlar gösterilmiş Treble'da:

Girls Against Boys - Cruise Yourself
Joy Division - Unknown Pleasures
Death From Above 1979 - You're A Woman, I'm a Machine

Albümün dijital versiyonu: filefactory

Grubun websayfası: FrenchToast

Posted by Adsız 03:04

3 Comments:

  1. ________ said...
    bizim burdan hemşeri bunlar!! =))
    Adsız said...
    ep leri de cok ii. : ) bi de Karate ye benzettim. vokalin sesinden olsa gerek
    Adsız said...
    Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
    »

Post a Comment