anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Humanwine



Humanwine daha taptaze keşfettiğim, dün akşam dinleyip hayran kaldığım, bu sabah dinleyip "evet evet hayal değilmiş sevdim ben bunları" dediğim bir grup. Kendileriyle dün, Dresden Dolls'un yeni albümün tanıtım partisinde tanıştık, pek sevdik. Şu ana kadarki izlediğim DD ön grupları arasında Regina Spektor ve DeVotchka olduğunu düşünürsek, bu seferki konser için de gayet umutluydum, hayal kırıklığına uğramadım kesinlikle.



Humanwine vokallerde Holly Brewer (bkz yukarıdaki resim), gitarda Matt Mcniss, davullarda Nate Greenslit, piyano ve klavyede Jeremy Pilny ve akordiyon trompet ve bir sürü başka şeylerde Brian Carpenter'den oluşuyor. Hepsi ilginç tipler olmakla birlikte grup olarak çok etkileyici bir sahne hakimiyetleri var. Müziği güzel olduğu kadar izlemesi de hoş oluyor.

Müziğe bakışları bayağı ilginç, insanların müziği yaşayış şekillerini değiştirmek istiyorlar ve tek bir genre'ya bağlı kalamıyorlar. Hatta PerformerMag'de çıkan söyleşide şöyle buyurmuşlar:
""There is universality to Humanwine's music as well as the message within it: "We change how people experience various categories," says Greenslit. Brewer adds: "Metalheads will come up to us and say, 'I've never heard a metal band like you before.' Punks will come up and say; 'I've never heard punk sound so sweet.' Others tell us we sound like 'Middle Eastern or Gypsy music."

Böyle diyerekten sizi bir sürü linkle baş başa bırakıyorum.

HUMANWINE - official websiteleri;
HUMANWINE - myspace;
HUMANWINE - Rivolta Silenziosa mp3

Ayrıca Dresden Dolls'un Yes,Virginia CD Release partisi ve konser izlenimlerini okumak isterseniz sizi şuraya alalım.

Posted by Adsız 22:21

3 Comments:

  1. ________ said...
    ne güzel elenmişin partide walla kıskandım :P
    Adsız said...
    Looks nice! Awesome content. Good job guys.
    »
    Adsız said...
    Really amazing! Useful information. All the best.
    »

Post a Comment