anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Clientele keşke Strange Geometry yerine Strange Music yapsaydı!!!


Şunu baştan söyleyeyim ben ne nme.com’u takip eden biriyim ne de pitchforkmedia.com’un verdiği puanlara göre grup dinleyen bir adamım.Şimdi ne alaka, nerden çıktı bunlar diye soracak olursanız mevzuya geçmek isterim.
Daha önce hirt arkadaşımın yazdığı yeni gruplar başlıklı yazıda bulunan ve arşivimde olup dinlemediğimi fark ettiğim bir grup The Clientele(ki biraz saksıyı zorlayınca When I Came Home From The Part ve E.M.P.T.Y gibi parçalarını geçenlerde listeme eklediğimi farkettim)Bu grup pitchforkmedia.com meşhurlarından imiş.Yaptığı şeye modern psychedlia diyebileceğimiz shimmering psych guitar tınılı hazy pop ve içinde kısmen folk öğeleri bulunduran (böyle yazmaya da uyuz olurum aslında:))) 12 parçalık Strange Geometry’i albümünü 2. albümleri.Ama net ve kesin bir şekilde şunu demeliyim ki yeni hiç bir şey vaat etmeyen bir albüm.Güzel parçalar iyi aranjmanlar.Radiohead’in çocukluk dönemi gibi.Dinlenir dinlenmesine ama bana fazla tat vermeyen bir albüm Strange Geometry.Gönül ister ki Doves’un 2. Radiohead olmamak için saptığı yola The Clientele de girebilse. Psyche müzik işlerini seven biri olarak bunu ruhum tam kabul etmediğini gördüm.Ya da ben The Clientele i anlayamadım.Ama sanmıyorum:)))

Posted by Şehirli Derviş 05:49

0 Comments:

Post a Comment