anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Bravery @ Balans İstanbul


blogumuz abd temsilcisi berrak bildirdi;

new york'lu indie rock grubu the bravery resmi sitelerinde de ilan edildiği üzere 28 ocak 2006 cumartesi günü istanbul balans music hall'de, depeche mode'u destekledikleri avrupa turnesinde onlardan ayrı olarak konser verecek.
2005 yılında kendi adlarını taşıyan debut albümlerini çıkaran grubun, the killers & the strokes tarzında, electro-punk etkileşimli, synth destekli müzik yapıyor olduğunu bildiren berrak ayrıca konsere katılamayacağı için bayağı üzgün ;) konsere katılamayacak olmasının nedeni ise kendisinin eğitimi nedeniyle washington dc'de bulunması..hatırlarsanız bir süre önce bir dandy warhols konserine katılmış, ardından blogumuza blogladığı fotolarla hepimizi ağzı açık bırakmıştı..bu nedenlerle the bravery konserine herkesi herkesi extra extra davet ediyoruz!!grup ve albümleri hakkında daha detaylı bilgi kısa bi süre sonra blogumuzda olabilir..

Posted by nóiway 23:14

5 Comments:

  1. HIRT said...
    28 OCAK BENİM DOĞUMGÜNÜM YA İNANAMIYORUM GERÇEKTEN İNANAMIYORUM. HATTA DAYANAMİCAM DAHA FAZLA OHAAAAAAAAAAAAA DEMEK İSTİYORUM. BU KADAR MI OLUR YA YUH! ŞANS İŞTE ;)
    A sober Kosecki takes it all said...
    31 aralikta donuyorum ne buyuk sanssizlik..

    bu arada ocak ayinda buzzcocks konseri ile ilgili detaylari gecmeye calisacagim
    nóiway said...
    merakla ve kıskançlıkla bekliyo olcaz ;)
    ________ said...
    siktir kim buzzcocks konserine gdiyoo????*!
    A sober Kosecki takes it all said...
    ben gidiyorum efem..biletimi yastigimin altina koydum =)

Post a Comment