anasayfa | blog hakkında | yazarlar



En İyi Alternatif Müzik Albümü

grammy ödülleri adayları açıklandı ve dünya kadar kategori arasında bizi en çok ilgilendiren kategori kuşkusuz "en iyi alternatif müzik albümü"..ben adayları yazayım, siz de yorumları..

Funeral
The Arcade Fire[Merge Records]

Guero
Beck[Interscope Records]

Plans
Death Cab For Cutie[Atlantic Records]

You Could Have It So Much Better
Franz Ferdinand[Domino]

Get Behind Me Satan
The White Stripes[Third Man/V2 Records]


ben çok düşünmeme rağmen kesinlikle birini seçemedim ;) bakalım siz neler diyeceksiniz..

Posted by nóiway 12:17

4 Comments:

  1. lostgardens said...
    Ben tabii ki Arcade Fire/ Funeral diyorum. Var mı Arcade gibisi :)
    ________ said...
    bende funeral diyorum!!!
    HIRT said...
    evet bnde öle diyorum
    Unknown said...
    her türlü arcade fire diyorum =)

Post a Comment