anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Bravery ve Doğumgünü...


Bikaç gün önce Berrak'la, ben DCye gelince birbirimize nasıl ulaşcağımızı tartışıyoduk nette. O sırada sömestr tatilinden, Türkiye'ye gelmek istediğinden ama bilet olmadığından falan bahsediyodu. Birden "28 ocakta orda olamicam :(" gibisinden bişey yazdı. Ben tabiki anlamadım neden bahsettiğini :) (Aslında 28 ocak benim doğumgünüm olduğu için önemli bi gün evet ama bu günün Berrak açısından ne gibi bi önemi olabileceğini çıkaramadım. Neyse..) Ne var o gün diye sordum; ":::::The Bravery::::" yazdı. Nası yani? dedim ben; o da "Bravery geliyo o gün" dedi! O an yaşadığım dumur, şiddeti açısından nadir yaşadıklarımdandır rahatlıkla söyleyebilrim :) İlk önce inanamadım offical site a baktım ve ordaki Balans Istanbul ibaresini görür görmez kendimden geçtim !!!! Aklıma gelen herkese telefon açtım. O kadar komik bi durumdayım ki hatta şöle izah edebilirim: insanlar bana "o kim?" şeklinde sorular soruyolar ancak ben o soruları takmayıp "siz boşverin ben dinletirim!" şeklinde cevaplar veriyorum :D Neyse işte süper mutlu uyudum o gece. Aslında Bravery konserinin beni bu kadar kudurtmasının en önemlisi sebebi doğumgünüme denk gelmiş olması. Yoksa deli bir Bravery hayranlığım olduğunu söyleyemem. Unconditional ve An Honest Mistake e baya takılmıştım o hype manyağı günlerde ancak sonradan etkisini yitirmişti bu parçalar. Albüm de genel olarak artık tadı kaçmaya başlayan 80's Revival akımının geç bi takipçisi. The Killersla baya benzeşirler. Hatta bu benzerlik iki frontman (Sam Endicott ve Brandon Flowers) arasında dergilere kapak olan bi laf kavgasına bile neden olmuştu. Ayrıca hemşehrileri The Strokes'a da özendikeri açıkca görülüyor. Sahnedeki "planlanmış" cool havaları, eski püskü asker ceketleri, saç stilleri falan derken Julian'ı kıskandırcak kadar havalılar sahnede. Bütün bunları düşünce diceksiniz ki "e o zaman bunlar direk taklitçi". Evet öyleler :) Ancak bu ağıza yapışan pop şarkıları yazabildikleri gerçeğini değiştirmiyor. Albüm 3-4 tane hit barındırıyor. Bu hitler indie olmanın cool sayıldığı şu günlerde güzel belki ama kalıcılıklarını ne kadar südürürler orası meçhul. Sonuç olarak The Bravery; Yeah Yeah Yeahs, Interpol, The Strokes ve Bloc Party kadar hayati olamasada eğlenceli bi grup. Hele hele ayağımıza kadar gelmişken kaçırmak gerçekten salaklık olur ;)

Posted by HIRT 18:30

4 Comments:

  1. ________ said...
    ehe yaa bilet bulmaa çalışıorm bende gelcem birlikte gitmeliyiz!!!!!
    nóiway said...
    mutlaka burda olmalısın!! 1. geleneksek blog kardeşliği zirvesi @ the bravery gig ;)
    ________ said...
    eveeet bilet bulmak üzreim zateen geliorm yavrukurtlarrr:DDDD
    HIRT said...
    e biz o zmn orda görüşemicek miyiz ?!?!?!!? :(((((

Post a Comment