anasayfa | blog hakkında | yazarlar



konser tatminsizliği

Dün dört (berkufukşiringözde) yazar olarak Blonde Redhead konserine gittik. Ve üçümüz de konser sonunda "offffff ya ne güzel konserdi" diye çıkamadık. Ama neden? Tam cevabını bilmiyorum. Genelde konser öncesi veya konser sırası sorunları konserin güzel olup olmadığını değiştirmiyor, ama Blonde Redhead güzel olmasına rağmen sarmadı beni/bizi.



Bir saat falan oturup nasıl yazsam konser yazısını diye düşündüm, fakat yazamıyorum. Birşeyler eksik. Neyin eksik olduğunu tanımlayamadığımdan da düzgün yazamıyorum. O yüzden sizi The Dress'in canlı halinin videosuyla ve kendi bloguma yazdığım Blonde Redhead yazısıyla başbaşa bırakıyorum.

Posted by Adsız 16:05

4 Comments:

  1. Adsız said...
    çok dayak yeyip alışana 'dayak arsızı' derler ya...konser arsızı olmuşsun sen.
    !emona!d said...
    nasıl? dört kişi gidip üç kişi mi çıktınız:D
    Adsız said...
    bence tatminsizlikle ilgisi yok, bir allahın kulu da iyiydi demedi. sorun grupta olabilir
    Unknown said...
    çok üzülmüştüm kaçırdığm içn blonde redhead konserini ama izlenimlere bakıcak olursam sanki o kadar da üzülmemeliym gbime geldi..

Post a Comment