anasayfa | blog hakkında | yazarlar



festival grubu olmak

Dikkat: yazarın objectiflik kaygısı yoktur. Son iki günde RadarLive'da izlediği grupları kendi aralarında değerlendirmekte ve tamamen kendi "festivalde izlenecek grup" tanımına göre not vermektedir. Üstüne gelmeyin zaten yorgun.]

Efendim, RadarLive'ı geride bıraktım (pazartesi The Long Blondes kaçırmayı göze alaraktan) ve de ağrıyan ayaklarım ve uykusuz kafam ile yazmaya hazırım. Her grubun festival grubu olmadığını öğrendim (bir de festivale beyaz ayakkabıyla gidilmeyeceğini). Şimdi festival grubu nedir diyeceksiniz, ben de tam cevabını veremeyeceğim. Şöyle ki birkaç farklı açıdan değerlendirmek gerekiyor. Açıları bıraktım ben, sırasıyla izlediğim gruplar hakkında bir iki laf edeceğim, biri belki daha düzgün bir tanım çıkarmak ister sonunda. Çekinmesin.


Beirut
Tam bir festival grubu. Saatin 6sında, daha güneş batmamışken, yaz sıcağında Kilyostan geçiyorduk size birşeyler çalalım dedik modunda sahnedelerdi. Keyifleri yerinde, güneşten gözleri kamaşa kamaşa çaldılar. Hem eğlendikleri belliydi hem de yaptıkları işi sevdikleri. Bu kadar da sempatik olunmaz diye sayıklayıp durdum sanırım ben bir ara. Ayrıca ski ski baba'yı çaldılar, daha ne isteriz.

Yazının devamı için tıktık.

Posted by Adsız 17:41

0 Comments:

Post a Comment