anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Dikkat: Bu Yazının Dumanı Tütebilir!!!

KLAXONS - NOT OVER YET:


COMING SOON:

(The Hives adlı efsaneyi özleyen??)


Timbaland & The Hives Ortaklığı(Bulandırır Mı Ortalığı?):


Ve;

Icky Thump Hakkında:

(Kişisel Bir Çözümleme)
(Dinleyiciye Kalmış Özümleme)


NME'nin de desteğiyle plak satışlarında rekor kıran The White Stripes, şu günlerde köklere dönüşü yaşıyor, yaşatıyor!

Çılgın gayda soloları ve Jack'in enteresan, ürkütücü orgu ve yer yer Meg'in ürkek vokalleri katılınca da oldukça ilginç bir şölene dönüşüyor albüm(bkz. St. Andrew).

Death Letter'ı özleyenlere bir hediye niteliğinde olup, aynı zamanda Jack'in yaratıcılığı hakkında endişe ettiren blues ötesi parça: Catch Hell Blues.

İlk albümü özleyenlere, 'scratchy', çiğ, hızlı, gürültülü, öfkeli; adının şirinliğine tezat olan, "oh well, oh well, oh well!!!!!" diye çıldırtan parça: Little Cream Soda

Apple Blossom'ın varisi: A Martyr For My Love For You

"Jack'in sesini hiç böyle duymadınız!", "Bu ne acayip, cesur, güzel ötesi bir parça!", "Sanırım bağımlı oluyorum!" gibi olası nidalar için: Conquest

Biraz 'Get Behind Me Satan' havası: I'm Slowly Turning Into You

Country ve ötesi: Prickly Thorn, But Sweetly Worn

White Stripes'tan müzikal manada 2. 'Rated-X' parçası: Effect And Cause


Biraz hareket: Bone Broke

Albümün en 'sohbetli' parçası(dikkat: yüksek bağımlılık riski.): Rag and Bone


Ayrıca 3 kişilik White Stripes nasıl olur diyenlere eğlencelik bir çalışma (Beck'in konserlerde gruba ara sıra basçı olarak katıldığını saymazsak)... Aralarına bir basçı(Redd Kross adlı gruptan Steven McDonald) katılmış versiyonuyla White Blood Cells albümünün yeni yorumu(gruptan tamamiyle bağımsız bir çalışma) Red Blood Cells hakkında ayrıntılı bilgi: twelvemajorchords

(önemli not: sitedeki bütün parça linklerinin vakti geçmiş.)

Batan geminin malı:
The White Stripes feat. Redd Kross - I Think I Smell A Rat


Posted by !emona!d 02:18

6 Comments:

  1. Ayça said...
    Yahu Petek, şahanesin, iyisin; ama son birkaç yazını sırf şu minicik harfler yüzünden okumuyorum. "hahah, ister oku, ister okuma, bana ne be?" diyebilirsin tabi sen. Eh, doğru. Bana ne.
    !emona!d said...
    Yok ben aslında yazı yazmıyorum,, rastgele basıp sonra okunmayacak bir fonta büründürüyorum:D Şaka bir yana bende okunuyordu ama, müşeri daima haklıdır!!!
    Lütfen şimdi tekrar deneyiniz okumayı Ayça Hanım=))
    Adsız said...
    yazıyı yazdığın yerden önce notepad'e daha sonra da blogger a kopyalamayı deneyin blogger'ın hiç bi ayarına dokunmadan... sorun çözülecektir
    Ayça said...
    Eh okumak isteyince okunuyor elbette; ama şu haliyle bile yazılar fazla küçük, ve fazla büyüklü küçüklü. diye düşünüyorum, ayrıca teşekkür ediyorum efenim.
    Adsız said...
    not over yetin videosunun goldenskansle arasındaki tek fark homoerotizm etksikliği,, olmamış olmamış diyor kılaksonsa bu hafta 10 üzerinden 5 veriyoruz.

    AYRICA PETEK BEN HALA UYMAYA ÇALIŞIYORUM YAPTIMIZ ANLAŞMAYA 1. MEKTUBUMU BİTİRDİM BİLE yu kent ran evey
    ________ said...
    yazı gayet okunable ayrıca

Post a Comment