anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Coral - Who's Gonna Find Me

Bilmiyorum daha önce 90'lı yıllarda Britanya'dan çıkan en iyi, en güzel grubun bana göre Supergrass olduğunu söylemiş miydim; söylemediysem söyleyeyim. Madem bunu söyledim, 2000'lerdeki Britanyalı favorimin de The Coral olduğunu belirtmeden geçmeyeyim.

Liverpoollu grup The Coral, 2001 tarihli ilk 45'likleri Shadows Fall ve 2002 tarihli ilk albümleri The Coral'dan bu yana "yeni psychedelic akım"a dair mis gibi örnekler sunmakta (örnek sunmak da ne demekse; şarkı yapıyor, albüm yapıyor işte arkadaşım).

2002 tarihli ilk albümlerinden sonra her yıl bir albüm yaparak (gerçi 2004'ü bir "mini albüm"le geçiştirdiler; ama olsun) bizi mutluluğa sürüklüyorlardı. 2006'da bir ara verdiler, o yıl albüm malbüm yayımlamadılar; fakat 2007'yi boş geçemezlerdi. Yeni albümleri
Roots and Echoes Ağustos ayının 6'sında yayımlanıyor. Albümün ilk 45'liği Who's Gonna Find Me ise dijital ortamda 23 Temmuz'da, basılı olarak 30 Temmuz'da piyasada. Videosu şimdiden ortalıkta:



Albüm ilk işlerinden bu yana The Coral'la çalışan, Shack grubunun davulcusu Alan Wills'in plak şirketi Deltasonic'ten yayımlanıyor. Deltasonic de ayrıca incelenmesi gereken bir plak şirketi aslında. 2000'lerde Liverpool'dan çıkan pek çok harika şey bize bu kanaldan ulaşmış.

Neyse, biz albümü bekleyedururken şimdilik elimizdeki şarkıyla yetinelim:

The Coral - Who's Gonna Find Me

Posted by Tolga Darcan 15:43

1 Comment:

  1. serdarcharliebrown said...
    supergras için ben de ilk 5te derim. the carol'a da dalalım. teşekkürler.

Post a Comment