anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Patrick Wolf



Merhabalar,
Ben the-pearls ve bu benim blogdaki ilk yazım. Ne hakkında yazsam diye on saat kafa patlattıktan sonra sanırım sevdiğim bir şeyle başlasam iyi olur diye düşündüm ve sizlere patrick wolf’tan bahsetmeye karar verdim.

patrick wolf müzikle genç yaşta tanışmış şeker bir adam. adam dediysemde pek de yaşlı olduğunu söyleyemem (23 yaşındaymış kerata). genç yaşına rağmen hayatına, şarkılarına konu olan pek çok olayı sığdırmış, genelde albümlerindeki bütün enstrümanları kendisi çalmış ve dahası bunları icat etmiş, ilk aşkı keman olmuş ve 11 yaşındayken ileride ne olmak ne yapmak istediğine karar vermiş, 16 yaşında yarı evden kaçma yarı evden kovulma arası bir deneyim geçirmiş, göçmen kuş misali londra ve paris arası mekik dokurken kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiş, yine bu sıralarda ilk grubu Maison Crimineaux ile pariste verdikleri bir konser sırasında keşfedilmiş, ilk albümü Lycanthropy'i (lykos, kurt; anthropos insan demekmiş) kaydederken Trinity College of Music'te bir sene okumuş, son albümü de dün çıkmış (the magic position), albümleriyle olumlu eleştiriler toplayan baya yetenekli bir müzisyen.

işin dedikodu kısmına gelirsek bukalemun misali pek çok kez saç rengini ve modelini değiştirmiş olan wolf, şu günlerde eskisine nazaran daha normal bir hayat tarzını benimsemiş ve aile saadetine kavuşmuş bir şekilde yaşıyormuş. cinsel belirsizliğini ise The London Paper'a verdiği röportajında şöyle ifade etmiş "In the same way I don’t know if my sixth album is going to be a death-metal record or children’s pop, I don’t know whether I’m destined to live my life with a horse, a woman or a man. It makes life easier.” biri (gördüğünüz gibi dedikodular gözümden kaçmıyor =).

son albümünde marianne faithful ve larrikin love'ın desteğini alan wolf'un yeni albümünden birkaç şarkıyı upload edip yazıyı burada bitiriyorum . yakında tekrar görüşmek üzere...

Track listing
"Overture" - 4:40
"The Magic Position" - 3:53
"Accident & Emergency" - 3:17
"The Bluebell" - 1:11
"Bluebells" - 5:17
"Magpie" - 3:57
"The Kiss" - 1:05
"Augustine" - 4:19
"Secret Garden" - 1:49
"(Let's Go) Get Lost" - 3:17
"Enchanted" - 2:07
"The Stars" - 3:51
"Finale" - 1:57
"The Marriage" (bonus iTunes song)

yeni video the magic position için buradan

Posted by the-pearls 18:07

5 Comments:

  1. ________ said...
    yaaa ben yazcaktım patrick wolf :PP

    SUPER Bİ KİŞİLİK ÇOK SEVİYORUZ

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Adsız said...
    Acaba gerçekten atlarla beraber oldu mu?
    Siz hiç atlarla beraber oldunuz mu? Benim bir kere oldu. Gözüm açıldı... Yeni şiir kitabımdan.
    Adsız said...
    patrick wolf pek güzel. ilk albümünden beri takip ediyoruz.
    Adsız said...
    petrik volff <3 <3
    harikulade zat-ı muhterem
    Ayça said...
    magic position'ı çok tuttum ben ya

Post a Comment