anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Müzikal Devr-i Alem

HİÇ kopmamama rağmen uzun süredir bloga contribute etmediğimin farkındayım. parlak bir fikirle bundan sonra postlarımda ikişer ülkeden ikişer yeni grubu tanıtmaya karar verdim. evet, başlıyoruz.


1 FRANSA

Kap Bambino

Myspacede boş boş gezinirken keşfettiğim gerçekten leziz bir tek kişilik proje. hanım kızımız kendisi yaratıyor ve çığırıyor. atari teenage riot'ın justice distortionlısını düşünün ve crystal castles vokallisini. işte tam böyle bişi.

Myspace: www.myspace.com/kapbambino
Kap Bambino- Neutral


Teenage Bad Girl

Elime gayet alakasız bir insandan geçen Cocotte isimli şarkıları sayesinde tanıdım ve tanınmaya değer olduğunu düşünüyorum. robot-rock tabiri onlar için cuk oturabilir sanırım. daft punk ile mstrkrft arası bir müzik icra ediyorlar. aynı zamanda gerçekten "kötü" genç kız soundları var. sfdsf. myspace sayfaları yok sanırsam ya da en azından ben bulamadım. ama işte Cocotte - Boys Noize rework huzurlarınızda.

Teenage Bad Girl - Cocotte - Boys - Noize




2 JAPONYA

別後 あんな風に 散らし寿司--> We like Sushi!!


The Plastics

Hayır hayır, Mean Girls'de Rachel McAdams'ın başı çektiği cani kız grubu deiller. hatta çekik gözlü sevimli mi sevimli japonlar. pek de yeni değiller aslında, 80lerin ortalarında NY underground scene'inde new-wave akımına mensup aktif olan bi gruptular. özel olarak onları seçmemin nedeni iki ülkenin de- fransa ve japonya- aktif olduğu bir şarkıyı sizinle paylaşmak istemem- The plastics- Have You Ever Been [Yuksek remix] Yuksek de maalesef türk değil, yine fransız, yine roborock 4 eleman. buyrun burdan dinleyin:

The Plastics - Have You Ever Been (Yuksek Remix)


Metalchicks

en güzeli en sona.
Aman tanrım. geçen gün onları ilk defa dinlediğimde gerçekten felç geçirebilirdim. en en favori gruplarımdan dfa1979 sanki dirilmiş, jesse kız olmuş ve mstrkrft'daki elektro kabiliyitetini biraz daha katmış gibi. kulaklarıma inanamadım. uzun zamandır müzikal açıdan bu kadar heycanlanmamıştım gerçekten. iki japon kız iki gitar ve bir drum machine ve beatbox. formül dfa'ya benziyor ama gitar soloları daha bir cırlak elektro beatler daha bi oynak. ay AY ÇOK heycanlandım sizde heycanlandınız dimi evet daha fazla konişmicam ve sizi We are the warriors parçalarıyla baş başa bırakicem.

Metalchicks - We Are The Warriors

Posted by Adsız 20:08

7 Comments:

  1. nóiway said...
    süper gruplar bunlar.
    Mert said...
    Kap bambino guzelmis. Biraz konu disi ama neden the modern way bir podcast hazirlamiyor?
    Unknown said...
    yahu the plastics'in youtube videolarina baktim ve urktum. nasil biseydir ya =)
    nóiway said...
    miette, biz türkler youtube'a giremiyor. sen var bilmemek? bizi kızdırmak!
    ________ said...
    OHA CİDDEN DFAMUŞ YANNIZ.OHA.

    bu keşfin için tebrik ediorum vendü
    Adsız said...
    metalchicks baya fena. duymamış sayıyorum kendimi vendü.
    Unknown said...
    http://www.myspace.com/teenagebadgirl

    myspaceleri var ve de kendileri müthiş ötesi.

Post a Comment