anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Pocket Symphony Listening Party

Efendim albüm değerlendirmesi yapma konusundaki başarısızlığım, subjektifliğim bilinse de bu yazıyı yazma ihtiyacı içindeyim bendeniz. Çevrimiçi gördüğümüz her canlıya ("gördüğümüz" diyorum çünkü Limon hanım da benzer bir çabadaydı) "pocket symphony partisi var koş koş koş koş" şeklinde mesajlar attık; çünkü ayın 15'i diye duyurulan sevgili Air dinleme partisi bu akşam imiş, biz de haritadaki yerimizi aldık hemen.

Bir kez iki kez dinlediğim albümlerden genelde bir şey anlamam, bu kez de pek farklı olmadı. Şunu söyleyebilirim, Pocket Symphony albümü bir Talkie Walkie gibi beni havalara uçuran, içimdeki Air sevgisini yetmişaltıya katlayan bir albüm değil; ancak yine de favori şarkılarımı sıralayıveriyorum: öncelikle One Upon A Time (ki kendisinin klibini izleme şansına sahip olduk), ardından Mer du Japon, ve başak tarlasında koşturma isteği uyandıran Photograph. Jarvis Cocker'lı One Hell of a Party bana beklediğimi vermedi, bi de siz bakın. Herkese dutlu valentinler efendim.

Posted by Ayça 20:51

2 Comments:

  1. !emona!d said...
    parti kapandı maalesef ama olsun çok güzeldi:))
    bizi tespit edip cd yollamaları gibi bi ümidimiz hala var di mi sayın buz-dokuz!!
    Ayça said...
    Hehehah, söyledim sana, oturma odamızda konser vericekler, görürsün.

Post a Comment