anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Klişe Post

Miette'in hemen altımdaki postunda, "e bugün 14 şubat, o zaman neden aşk şarkılarıyla donatmıyoruz ki blogumuzu?" şeklinde verdiği gizli mesaj bütün gün beynimi yedi. Hiç işim yokmuş gibi "velıntaynz dey" şerefine bloga hangi şarkıyı koysam diye düşünmeye başladım. Hani ne olacak, siz bu şarkıyı dinleyip oturup ağlayacak mısınız(tabi sevgiliniz yoksa)? Hiç sanmıyorum. Herhangi bir çarşambadan farkı olmayan bugünü yaşamaya devam edeceksiniz büyük bir ihtimalle.
Benim, "Velıntaynz Dey 2007"'de dinlemenizi önerdiğim şarkı çok da yeni bir şarkı değil aslında. Fakat geçenlerde başka bloglar arasında gezinirken çok seviyor olduğum bu şarkının farklı bir versiyonunu buldum. Yani bu post'un asıl amacı bu keşfimi paylaşmak. Broken Social Scene'in muhteşem Lover's Spit'inin Feist vokalli ve orjinaline kıyasla daha akustik versiyonu. Buyrun efendim;

Broken Social Scene - Lover's Spit (Feist Vocal)

Ve, muhteşem şarkının orjinali;

Broken Social Scene - Lover's Spit

Posted by HIRT 21:25

0 Comments:

Post a Comment