anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Synth Havuzlarında Yüzmek İstiyorum


Bloga uzun zamandır yazmadığım için, bu yazıma şöyle über-edebi, komplike ve can alıcı bir paragraf ile başlamak için yaklaşık 45 dakikadır ekran başında çeşitli şekillere giriyorum. Daha fazla uzatırsam yazmaktan hepten vazgeçebilirim. O nedenle ben fazla kasmadan söylemek istediklerimi söyleyip çekileyim kenara.
Maps diye bir grup keşfettim. Daha doğrusu Northampton'lı James Chapman'ın ev yapımı projesini. Yaptığı müzikten anladığım kadarıyla kendisi hayatı slo-mo yaşayanlardan. Shoegaze-vari, sonsuzluğa uzanan synthleri ve yer yer Postal Service'i andıran elektronik altyapıları ile beni dinler dinlemez hayran bıraktı kendisine Maps. James Chapman'ın vokali birilerini çağrıştırıyor sanki, ancak uğraşmayın bulmak için. Her şey o kadar yerli yerinde ki, benzetmelerle vakit kaybetmek salaklık olur. An itibariyle "Start Something" isminde bir EP ve "To The Sky/Sparks In The Slow" isminde bir single dışında bir Maps kaydı yok piyasada. Albüm Nisan 2007 civarında çıkacakmış okuduğuma göre.

Evet bu kadardı. Siz şimdi şu alttaki linklere "save target as..." prosedürünü uygulayın önce. Sonra da mp3'ünü bulamadığım harika Don't Fear'ın şarkının kendisi gibi harika olan klibine göz atın.
E bir de adettendir; buyrun maysipeys.

-Sparks In The Snow
-To The Sky
-Lost My Soul

-Don't Fear klip:

Posted by HIRT 23:19

2 Comments:

  1. Unknown said...
    hoşuma gitti ya böyle sakin sakin. bütün gün koşturduktan sonra koşturmak gerekmiyor temalı birkaç dakika oldu (:
    nóiway said...
    suni yalnızlıklardan korur bu parçalar bizleri. değil mi?

Post a Comment