anasayfa | blog hakkında | yazarlar



the phantom punch

2007 müzik açısından inanılmaz bir yıl olacak gibi görünüyor. Yeni kimbilir ne isimler gelecek, ama bir de yeni albümler çıkıyor ki hangisini internete düşer düşmez yakalayacağız, hangisini ne zaman dinleyeceğiz yazacağız ben de şaşırdım. Ben bu sefer Avrupa'da 6 Şubat'ta çıkacak olan Norveç'in harika çocuğu (wunderkind!) Sondre Lerche'in yeni albümü The Phantom Punch hakkında yazmak istedim.



Bundan önce Faces Down (2001) ve Two Way Monologue (2004) ile gönülleri yavaştan fetheden Sondre Lerche, The Phantom Punch ile daha enerjik bir hava yakalamış. Albümü dinlerken enerji ve mutluluk bulma ihtimaliniz yüksek.

Say It All (mp3ü dinleyebilirsiniz), ikinci favorim (ilkini söylemiyorum evet). Phantom Punch parçasının hikayesi ise bayağı komik. Karısı ile ikea'dan alışverişten dönerken otobüste aklına gelen gitar riff'ini cep telefonuna kaydederek başlamış parçayı yazmaya. Böyle de eğlenceli kendisi. Buyrun albümün parçalarına şöyle bir bakalım;

1. Airport Taxi Reception
2. The Tape
3. Say It All
4. Phantom Punch
5. Tragic Mirror
6. Face The Blood
7. John, Let Me Go
8. Well Well Well
9. After All
10. She¹s Fantastic
11. Happy Birthday Girl



Bunları diyerek sizi Sondre Lerche kaynaklarıyla başbaşa bırakalım:

Resmi Site
Myspace

Posted by Adsız 23:59

2 Comments:

  1. Ayça said...
    Oh sonunda. Say it all da sahaneymis.
    serdarcharliebrown said...
    çok güzelmiş hakkaten.

Post a Comment