anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Being Sure Of Yourself Means You Are A Fool---Girls in Hawaii


İndie kültürü denen bir şey varsa eğer ben bu kültürün hep daha sade ve sakin olan kısmında vücut bulmayı seçtim. Şairine şarkılar, yerinde melankoli ve huzur. Sanırım belki de bu yüzden kendi janrım bana edebi ve ebedi olanı birlikte dinlememi öngörüyor. İşin zati kısmını geçersek konunun bu içselliğini dillendiren şeyin “Girls İn Hawaii” de kesişeceğini görürüz. Her zaman dediğim gibi hüzün her dilde kendini belli eder. Bu olayı şöyle bir formüle dökersek Belle & Sebastian ‘ın umutlu kısmı ile Unbelievable Truth ‘ un hüzünlü kısmı bir arada demek sadece benim kişisel görüşümden ibaret tabi ki. 2005 çıkışlı (aslında 2004) “From Here to There” albümüne kulak vermenizi tavsiye ederim. Başlangıç olarak Found in the ground ve Casper hoş şarkılar sanırım. Ne de olsa herkesin zaman zaman dinleyip uzaklara dalacağı albümlere ihtiyaç var.

Girls in Hawaii - Found In The Ground
Girls in Hawaii - Casper
Girls in Hawaii - Fireworks

Posted by Şehirli Derviş 01:19

2 Comments:

  1. Unknown said...
    pek ciciler hakikaten. bir de belçikalılar yanılmıyorsam, çok hoşuma gitti o da, yani avrupadan çıkma olmaları.. keşke mp3 de koysaymışız demeden geçemedim:)
    kumru said...
    bees and butterflies de tadından yenmez hani.mışıl mışıl dinlenesi grup

Post a Comment