anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Oohlas


Kendileri eski Everclear davulcusu Greg Eklund'un gitarist,Ollie Stone'un hem vokal hem gitarist ve Eklund'un kardeşi Mark'ın da bass da bulunduğu şeker bir indie rock grubudurlar.Last.fm de reklamlarını çok gördüm bi indiriyim deniyim dedim çok hoş beş oldum.Grup 2004 yılında Ollie'nin Los Angeles'tan Phoenix'e yeniden taşınması ve Ollie'nin halasının yanında çalışan Mark ile tanışmalarından sonra şekillenir.Mark Ollie'yi Everclear'den taze çıkmış Greg'le tanıştırır ve birazcık zaman süresince Greg'in stüdyosunda pratik yaparlar ve Los Angeles'taki bazı bölgeler de çalarlar.1 yıl sonunda yani 2006 da EP'leri Stolen Transmission Records tarafından yayımlanır.Eylül 2006'da ise albümleri "Best Stop Pop" çıkar.Ben özellikle "Small Parts" şarkısını beğendim. Tavsiye etmek ne haddime ağbilerim ablalarım ama bi dinleyin siz :)


Best Stop Pop
Yayım Tarihi:26/09/2006

1. Gone
2. Tripped
3. Across the Stars in Blue
4. Small Parts
5. Rupert Krikor Chang
6. TV Dinner
7. Cahuenga Shuffle
8. From Me to You
9. Charbonneau
10. Octopus
11. Snow Shoes
12. Rapid

Posted by Adsız 23:23

0 Comments:

Post a Comment