anasayfa | blog hakkında | yazarlar



He is not "indie" unless somebody can define it..


Uhm şöyle bi baktım son yazdıklarıma ve en ciddi olanında Mew, Danimarka sahnesi falan demişiz kaldığımız yerden devam edelim ozaman (: Kendisine I am Bones diyen ve Danimarka'da bile yeni yeni tanınmaya başlayan bi kaçıktan bahsetmeye çalışıcam..

Yandaki resimde gördüğünüz esas oğlanımız Johannes' in müzikle tanışması başkalarınkinden biraz daha farklı gerçekleşir; Christmas 2000'de büyükannesinden bi kutu dolusu kurabiye ve kurabiyelerin içinde olduğu metal kutuya kalemle vurarak bi nevi trampet sesi "yaratır" ve ayağıyla yere vurarak tempo tutar ve kendi deyimiyle aynen çizgi filmlerdeki gibi kafasında bi ampül yanar. Buraya kadar olan kısım hoş bi hikayemi yoksa gerçek mi orasını kimse bilemez ama arkadaş biraz fazla yetenekli çıkar ve 2001 yılında sözlerini kendi yazdığı şarkıların tüm enstürmanlarını kendi başına çalarak ilk kayıtlarını yapmaya başlar.

2003 ve 2004'te çıkardığı iki E.P. ( demo aslında bunlar ama E.P. demeyi tercih etmiş abimiz..) 'nin ardından 2005te, her nekadar kendini anti-indie olarak tanımlasa da ("Can you define indie!?" der kendileri.. ), Danimarka' nın en büyük indie labelı olan MorningSide Records'tan ilk albümü olan "Wrong Numbers Are Never Busy" yi yayınladı ve Danimarka basınından çok olumlu tepkiler aldı.. Aynı anda çok eğlenceli ve çok sakin olmayı başaran albümde özellikle "Talk to the Hand" ve "Building Hospitals öne çıkan parçalar.. MySpace sayfalarına ve şarkılarına göz atmanızı rica ediyorum, hatta beğenirseniz sadece Danimarka'da yayımlanan albüme sahip olmanız için bişeyler bile yapabilirim :P


1 The Beat Is Satan
2 Get With The Program
3 Talk To The Hand
4 Built On Sand
5 Replica
6 Vitamin D
7 Backpackers
8 Cut Elly
9 Building Hospitals
10 Bellyache
11 The Ostrich Approach
12 Honeytrap


I am Bones Offical Web Site
I am Bones MySpace

p.s. : hemen yazıyı yazmamın ardından kendilerine bir e-mail gönderdim ve muhteşem bi cevap aldım.. kimseye bu doğrudur ve yanlıştır şeklinde ders vermek ve blog'a fazla politik şeyler yazmak istemyorum ama bir seferlik bu kuralımı delerek bunu paylaşmak istedim kendisine çok teşekkür ediyoruz.. hatta eğer okuyolarsa burayı Tak så meget for svare. Vi vil ikke at forglemme dig ;

Insecto. Nordico said :

Hey Johannes ,
I wrote an article about your band to our blog.. It is a Turkish, often-visited website which is about Indie Rock thus, unfortunately you can't understand something but I am glad to tell you that "now you have some listeners in Turkey too" :P You 're doing really good and we are keeping on listening you, good luck ((:

Cevap :

hey there!
that is so good to hear, thank you very much for spreading the word :)
and while we are talking, dont know if you are a muslim og whatever, but if you are please accept my apologies on behalf of my nation for the recent muhammed-episode... I am so embarrassed.
all the best,
johannes and i am bones.

Posted by Sarp* 11:54

7 Comments:

  1. miette said...
    myspaceten dinledin ilginçmiş gerçekten. takdir ettik. tabii benim the beat is satan'ı the beta satan olarak okumamın tek nedeni burada saatin sabah 7 olması.
    HIRT said...
    yalnız adamı ilk görüşte pete sandım, doherty olan. yuh.
    alan donohoe dansı said...
    cidden pete'e benziyo biras.

    lan yoksa sen buna ben turküm falan diince bu seni jihad-obeying terrosist sanmış olmasında sora tırsıp öle üzgünüz karikatur için falan demiş olsun?? ahahaha
    alan donohoe dansı said...
    terrosist yeni bi tur terörist. rave takılıyolar falan
    HIRT said...
    puahaahhaha. gerzeksin berrak. koptum.
    Melodie said...
    the ostrich approach süper (=
    yazbükey said...
    roj tv içinde özür dileseymiş lol

Post a Comment