anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Are You Feeling Fashionable?



Hayır, merak etmeyin, müzikten modaya geçmedik. Help You Can't Swim'i ismiyle tanıtmak da aynı derecede ilginç olurdu ama nedense parça ismiyle kafanızı karıştırmak hoşumuza gidiyor.

Help You Can't Swim eğlenceli isimli olmakla birlikte blogda daha önce tanıtılmış olan Be Your Own Pet, Test Icicles ve Forward Russia! gibi grupların türünden bir indie grubu. Yakında yeni albümleri The Death of Nightlife çıkacak, elimizde ise Fashionista Super Dance Troupe var şimdilik. İngiltere'nin çeşitli köşelerinden kopma bu gençler (Tom Baker, Tom Denney, Tim Palmer,Lewis Baker, Leesey Frances) 2003'te üniversite sırasında tanışıp müzik yapmaya başlamışlar. Eğlenceli gençlere benziyorlar.

1 yaşını doldurmuş biricik bloga da böyle genç bir grubu tanıtarak devam ediyoruz ne ala.

Hemen miette'in favorilerini dinleyelim:

My Own Private Disco
What Would Morrissey Say?


Morrissey ne derdi sorusuna ise muhtemelen bizden nefret ederdi diyorlarmış, takdir ettim.

Hemen gidin araştırın bakalım:
Official Site
Myspace
Last.fm

Posted by Adsız 18:48

3 Comments:

  1. Sarp* said...
    haha üzülerek söylüyorum ki "hep she can't swim" hic biyerde gözükmeden önce kiz karde$im dinletmi$ti bana ( 14 ya$inda ewet ) ama pek ho$uma gitmemisti acikcasi.. he bide Morrissey olayi cok iyimi$ :D:D

    p.s. : bu arada verdigin RapidShare linklerini FileLogde olarak degi$tirdim böylece herkes beklemeden indirebilir falan.. (:
    Unknown said...
    ahaha süper kız karde$ini kutluyorum. ben de öyle oa ne muhtesemmis diyemedim ama güzel bir iki parça var.
    filelog.de neymi$ bakiim ööreniim. sagol =)
    ________ said...
    i heart HSCS

Post a Comment