anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Only Son - Tanıtım





Uzun zamandır yazmamanın verdiği hüzünle sonunda yazacak materyal ve zaman bulmuş bulunuyorum. Yaz tatilinde tam tatil yapmış oldum, okul başladı blog yazar oldum. Sonumuz hayırlı olsun diyeyim ve size yakın zamanda canlı performansını da yorumlayabileceğim birini tanıtayım.

Only Son New York City'den hayatına devam eden Jack Dishel adlı gencimizin projesi, hatta gizli gizli bir de albüm çıkarmış. Ben nereden öğrendim? Çünkü bu şanslı gencimiz Regina Spektor ile birlikte turda, ve hatta kendisini 6 Ekim'de Regina Spektor'dan önce izleyebileceğim. Ama performansa kadar bekleyemedim, hemen tanıtıyorum. (Hiç laf etmeyin, Regina izliyor olabilirim, Istanbula da Metric, Mogwai falan geliyor, eşitiz.)

Maalesef uzun çalışmalarıma rağmen mp3lerini ele geçirememiş bulunuyorum, ama albümü The Drop To The Top iTunes'tan alınabiliyor (evet çok işimize yaradı gerçekten) ve şarkıları myspace sayfasından dinlenebiliyor.

MySpace'te dinleyebilecekleriniz arasında Brand New Broken Heart var ki; I don't believe I am a living accident derken, hem hüzünleniyorsunuz hem de tam arabada uzun yolculukta dinlenecek hatıralık şarkılardan diye kalıyorsunuz.

Şöyle de video koyalım, Sleepyface promo video olsun.





Linklerimizi de verelim:

Official Only Son Sayfası
Myspace Only Son Sayfası

Posted by Adsız 23:13

1 Comment:

  1. Şehirli Derviş said...
    Sevim ben bu oğlanı...

Post a Comment