anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Bu Çocuklar Kokmaz! ***THE KOOKS***


Geç kalmış bir yazı. Tekdüze bir kış günü. Dışarıda kar yağıyor. Şubat tatilini MTV'ye boş hatta bomboş gözlerle bakarak geçiriyorum. Öye bir durumdayım ki eleştirme bahanesiyle en sevmediğim videoları bile izliyorum, hatta biten videoları açıyorum acaba şimdi ne başlayacak diye. İşte böylesine bir bazal metabolizma modundayken birden bir grup çıkıverdi karşıma. Bu ne enerji diyorum kendi kendime. Hatta hiçbir şey diyemiyorum takılmışım ekrana. Bööyle aklıma birazcık da olsa Strokes'u getiren bir müzik, hatta öyle bir video, coşkulu gençler, kendini şarkısına kaptırmış kumral bir geviş tabanlı yaşam formu(kuzu mesela!). Evet, The Kooks!!! Eddie's Gun!!!
Kimilerine göre foslayacak indie gruplarından, kimilerine göreyse iş var bunlarda. Başlığım her ne kadar iddialı olsa da bana kanmayın, aslında onların geleceğini, astrolojik fallarını yorumlayacak değilim. İyiler işte, insanı coşturuyorlar; daha ne!!!
Inside In Inside Out'tan kop+da+gel felsefesine uyan bazıları: Eddie's Gun, She Moves In Her Own Way, You Don't Love Me(The Way I, I Love You!!! bamp bamp baram bamp...), Sofa Song, Naive, Ooh La... Eh, pek de az sayılmaz.
Kendilerini obsesif bir şekilde herhangi bir müzik türüyle kısıtlamaktansa pek çok türe kucak açtıklarını, amaçlarının eğlenmek olduğunu ve hatta(bakın burası oldukça tanıdık!) dans ettiren müzik olduğunu hatırlatıyorlar bizlere. Ve pop bir öcü olmamalı, bizler için önemli olan sonuç demeye getiriyorlar özetle vokalist Luke Pritchard, gitarist Hugh Harris, basçı Max Rafferty, ve baterist Paul Garred.
Belki de hiç güncel olmayacak bu yazı nereden mi esti? Bugün She Moves In Her Own Way'i izledim de.

Posted by !emona!d 19:44

7 Comments:

  1. Sarp* said...
    gerçekten geç kalmış bi yazı (: ama yine de dinlenesi gruplardan the kooks.. bu arada sanırım debut yazın hayırlı olsun (: ..
    Şehirli Derviş said...
    evet bende bu grupla ilgili bir yazı yazmayı geç kaldığım için vazgeçmiştim.Sen olayı daha iyi anlatmışsın benden.Eline sağlık:)
    HIRT said...
    yannız şimdi nordicbug sen bizim 40 yıllık petek'e debut yazı yazdın mı diyosun? güleriz biz sana:) kuruculardan sayılır lan o :D
    HIRT said...
    bu arada kooks güzel evet. ben yazcaktım hatta. albüm baya hoş.
    nóiway said...
    nordic'in bu hatası affedilemez!!

    petek no.1 diyorum o derece!!

    sen de nordc kendine blog beğenmeye başla sürülebilirsin, eğer petek affetmesse :P
    Sarp* said...
    :P pot nasıl kırılır başlığı altında ders olarak okutulsun bu konu ((: ama nick değişince takip edemiyorum kim kim.. :(
    !emona!d said...
    ay hanginize güleceğimi şaşırdım:D ne kooks'muş bu böyle:D

Post a Comment