anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Daedelus. Bence siz buna dalus.


Pek tanınmayan hatta internette hakkında bilgi aramakla samanlıkta iğne aramanın yaklaşık kavramlar olduğunu(ama en azından samanlıkta biliyorsunuz ki orada bir iğne var) kanıtlayan bir yenilik. Daedelus. Aylar önce Sundown ile kendisini keşfettiğimde internette bulamamıştım hiç, şimdi bile zorlanıyorum.
Neyse bunlar bir kenara, Daedelus denen, adını Yunan mitolojisinden ödünç alan bu adamın çok hoş bir müziği var. Sample'ları karıştırıp elektronikle yoğuran ve üzerine birkaç tutam da deneysellik eken Daedelus'un kliplerinde yarattığı atmosfer de ayrıca hoş. Bu videolar buram buram deneysellik, alternatif tarz, karanlık kokuyor. Müziğini tanımlayışı da ayrı hoş:
Sounds Like: Hopefully sleepy kittens, more likely nervous bunnies.
DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN PARÇALAR:(çok ciddi oldu ama neyse!)
Just Briefly
Sundown
*Bir de ayriyetten 'Muggle Born' diye bir parçası vardır ki adı dahi biz Harry Potter çağında yaşayanların yüzünü güldürür.
Hazır olaya girmişken:
Daedelus Myspace
Biraz abartmış olabilirim ama kendisini dinlerken yazdım bu satırları, hoş görün.

Posted by !emona!d 22:04

1 Comment:

  1. Burcu said...
    ben de www.bleep.com'da dinleyip beğenmiştim, soulseek'te de baya bi zaman albümünü bulamamıştım sonra indirip dinledim gerçi. albümü dinlemek isteyenler bleep.com'da aratıp tamamını dinleyebilirler diye de bir ekleme yapıyım bari.

Post a Comment