anasayfa | blog hakkında | yazarlar



BANDWAGON!

Meraba. uzun süredir bloga bişeyler yazamamanın verdiği gaz überöldürücü can sıkıntısıyla birleşip, üstüne bi de 3 hafta nme okuyamamanın verdiği gerginlik eklenirse ne olur konseptli yazıma hoşgeldiniz. Büüyk ihtimalle çoktaaaan gaayet populer olmuş birtakım grupları "taze kan" şeklinde paketleyip servise sunma fikrindeyim. hatta başlıyorum. sizden ricam commentle yazdıklarımdan kaç tanesinden önceden haberdar olduğunuzu bana söylemeniz. Tadımlık birer ikişer mp3ler de uploadladım.summer boredom causes this:

Klaxons: Londra'lı art-rocker quartet. Dİsco/punk, art-rock, ve de hmv'nin tanımlamasıyla "acid-rave sci-fi punk-funk" , nme'nin tanımlamasıyla "new rave"ın yeni kahramanları.
hitler:
Klaxons - Atlantis to Interzone (uu evet burroughs)
Klaxons - Gravity's Rainbow

Protokoll: Joy Division ya da Bauhaus'un daha mutlu olanı şeklinde tanımlanan 4lü. 80lerin post-punk melodilerinin synth-popla birleşimi vs vs.
Protokoll - Sunken


Little Man Tate: Aynı monkeys gibi, aynı milburn gibi patlayan sheffield scene'in son gözdeleri. Eğlenceliler.
Little Man Tate - Down On Marie

Larrikin Love: Ah işte favorilerimden biri. Artık libs özlemimden dolayı solist Edward Larrikin'in sesine hasta oldum, yoksa punk, reggae, calypso, folk and bluegrass'ı karışımı pogues ve clashvari supper muziklerine mi yoksaa orwellden wilde a uzanan sözlerdeki edebi referanslara mı bilemicem ama bunları çok seviyorum. siz de sevin. ha belki de seviyosunuz zaten bilemicem.
Larrikin Love - Edwould


the michelles: çok catchy şarkılar yapan bir rocknroll grubu. bildiğimiz rocknroll işte. ayrıca multinational bir grup hepsi ayrı ulkelerden gelmişler londrada toplanmışlar.
The Michelles - Sober Rain

the boyfriends: nme destekli, glastoda çıkmış bir grup. sade, kasmadan yapılan güzel müzik. long blondesla birlikte yayınlanmış ep. seviyorum bunları da.
The Boyfriends - No Tomorrow

the fratellis: 85 yapımı The Goonies filminden ismini alan iskoç trio. nme en iyi grup demiş britanyadaki.
The Fratellis - Henrietta

the pigeon detectives: kinks, beatles, velvet underground etkileşimli leedsli gençler. 2. favorim. özellikte youtubeta frontman matt'i izlemelisiniz. indie.pop.schön.
The Pigeon Detectives - You Know I Love You


neil's children: aha işte bunlar aslında yeni bir grup değil ama HIRT bana the horrors'ı gönderdiğinde soundlarının ne kadar benzediğini farkedip(eyelinerlı goth çocukların yaptığı art-punk) "aa..bunlar neil's children'a benziyo" dememle horrors'ın top 8inde neil's children'ı görmemle haa zaten arkadaşlarmış dediğim pek şahane trio. Hele bir "I Hate Models" var..hastasıyım nme cool list 2004 cdsinde çıktığından beri dinliyorum.
NEIL'S CHILDREN - I HATE MODELS

the noisettes: en büyük kozu siyahi vokal/basist Shingai Shoniva olan londra'lı 3lü. inişli çıkışlı, bluesy melodilerle birlikte vokal çok etkileyici, güçlü falan. white stripes? evet benziyo biraz. bol distortionlı şarkılardan soulumsu balladlara geçişleri falan. ilginçler.
The Noisettes - Signs

jim noir: eanie meanyi kesin duydunuz. hani şu adidas reklamı. şizofren bi çocuk var falan. işte o arkada çalan şahane summer anthem'ının sahibi bu manchesterlı genç. çok ilginç bir figur. hem tip hem sound bakımından. çok kendine özgü buluyorum jim noir'ı. böyle hadi yaa ben de retro olmalıyım diye kasmıyor yani. ama buna rağmen 60lar kitsch pop'unu yapmış albumunde. hastasıyım.
Jim Noir - Eanie Meany

the holloways: kendine has super bir vokal ve de violinlerle özgünleştirilmiş catchy bir sound. çoook güzeller.
The Holloways - Two Left Feet

ps.resim koymadı aptal blog. resim koymak istiyorum.

Posted by ________ 01:15

10 Comments:

  1. HIRT said...
    süper olmuş mp3ler. tebrik ettim.
    HIRT said...
    özellikle neil's children iyimiş. bulamamıştım onları bi türlü.
    alan donohoe dansı said...
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
    alan donohoe dansı said...
    np da raconteurs crazyi coverlamış hype machinede ona takıldım ben ilginç
    swedish afro said...
    bu bandwagon berry'nin haydi hepimiz hoplayalım içine..süpersin berrak tek tek denicem hepsini
    dreamanddown.blogspot.com said...
    güzel bir toplama olmuş.Eline sağlık...
    Skoer said...
    valla dunyadan haberim yokmus onu anladim.
    alan donohoe dansı said...
    bide sunshine undergroundla dungen vardı onları koymayı unutmuşum. dungen nme ye "moğollar dinliyoruz biz" tarzı demeçler veren bi grup. isveçli.
    star_starcrazy said...
    the noisettes'in "don't give up"ı da dinlensin ama... güzel liste, tebrikler!!
    nordic.bug said...
    klaxons ı bende nme de görmüştüüm hoşa gitmedi diiil (:

Post a Comment