anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Sakın SOLO demeyin !


Thom Yorke solo albüm çıkardı! Aman pardon! Solo değil.. Solo demeyecektik değil mi? Özür diliyorum Thom. Thom Yorke Radiohead'in yoğun temposundan biraz uzaklaşabilmek ve biraz daha kişisel bişeyler yapmak için gruptan ayrı bir albüm üzerinde çalışıyordu biliyorsunuz. Ancak Thom, Radiohead'in fan sitesine yolladığı bir açıklamada bunun kesinlikle 'solo' bir albüm olmadığını, grubun dağılmayacağını ve grup üyelerinden tam destek aldığını söylemiş. Bizde bu nedenle 'solo' kelimesini kullanmayacağız The Eraser'dan bahsederken. Daha önce de Radiohead ile çalışmış olan harika prodüktör Nigel Godrich bu sefer de Thom'u yalnız bırakmamış. Nigel Godrich, 'bip-bop-tip-top' (blip-hop yada en basitinden elektronik) tarzı prodüksiyon konusunda çok başarılı. Bunu Kid A ve Amnesiac'da gayet iyi görmüştük. Aynı zamanda Air'ın Talkie Walkie'si de Nigel'ın stüdyosundan çıkmıştı. O da harika bir prodüksüyona sahipti. Thom'un albümü de beklendiği üzere IDM sularında yüzen ama akustik enstrümanları da ustaca kullanan bir albüm olmuş. Sadece üç şarkıyı baştan sona dinleyebildim ve üçünün de muhteşem olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Albümün geri kalanının da bu üçünden aşağı kalacağını hiç sanmıyorum. Umarım Radiohead albümleri gibi The Eraser da Türkiye'ye getirilir ve saçma sapan yollara başvurmadan albüme sahip olabiliriz.

mp3: (ne yazıkki linklerin süresi dolmuş...)

Harrowdown Hill (bence aralarında en iyisi)

Atoms For Peace

Cymbal Rush

Posted by HIRT 09:36

9 Comments:

  1. HIRT said...
    aslında "aralarında en iyisi" gibi bir kavramın yanlış olduğuna karar verdim bikaç dinlemeden sonra. hepsi çok iyi.
    Şehirli Derviş said...
    Ben biraz tutucuyum galiba?Neden mi ben hala The Bend'de ki Radiohead i ya da Ok Computer'de ki radiohead'i arıyorum.Ama Thom abimiz ne yaparsa saygı duyarız."I can't take the pressure/ No one cares if you live or die/ They just want me gone/ They want me gone,“ saygı duyalası laflar.Sağ ol Hirt.
    nóiway said...
    artwork gerçekten harika..şarkıları da dinleyim bakalım..
    Mert said...
    mp3 linkleri calismiyor :/
    HIRT said...
    hmm sanırım ezarchive dan kaldırıldı mp3ler :/ yapılabilecek birşey yok ne yazıkki.
    nóiway said...
    ben ara ara linkleri yeniliyorum ama zaman zaman yine linkler iptal oluyo maalesef
    Adsız said...
    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »
    Adsız said...
    This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
    »
    Adsız said...
    sarki sozleri icin tiklayin...

Post a Comment