anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Raconteurs - Broken Boy Soldiers


son zamanlarda bu kadar merakla dörder dörder gözlerle beklediğim başka albüm olmamıştı..yepyeni grup the raconteurs'un broken boy soldiers isimli debut albümü resmi olarak 16 mayısta yayınlanacak fakat son zamanlarda moda olduğu üzere bu albüm de internete düştü..böyle durumlarda indirip dinlemek istemiyo insan ama merak her zamanki gibi ağır basıyo ve umarım albüm türkiyeye de gelir de gider alırız diyerek indirip dinliyorum..ama bunu daha dinlemedim, dinlemeden yazıyorum, buyrun siz de indirin dinleyin..

the raconteurs
broken boy soldiers
tracklist

01 Steady, As She Goes
02 Hands
03 Broken Boy Soldier
04 Intimate Secretary
05 Together
06 Level
07 Store Bought Bones
08 Yellow Sun
09 Call It A Day
10 Blue Veins

albümü indirmek için buraya tıklayın..işte buraya..hayır hayır asıl buraya..tamam tamam buraya olsun..

bi de dip not: avustralyalı bir jazz grubunun daha önceden raconteurs ismini kullanmakta olduğu için bizim jack white ve brendan benson'un grubu raconteurs, sadece avustralyada the saboteurs ismini kullanıcak..eğer olur da bi gün bi yerde bulup saboteurs dinlerseniz "aa bi grup var aynı raconteurs gibi" diyerekten gelmeyin bana!!

Posted by nóiway 13:39

2 Comments:

  1. ________ said...
    brendan benson çok yakışıklı
    Unknown said...
    ama album yakışıksız.ilk piyasada dönen steady,as she goes ve store bought bones heyecan vericiyken diğerlerini dinleyince bu muydu ? dedim resmen.

Post a Comment