anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Mp3 Düzenleme Şeysi

Çoğumuzun mp3 dinlediğini ve indirdiğini varsayaraktan böyle bir programı tanıtmanın uygun olacağını düşündüm. Ben bir müddettir kullanıyorum ve hayatımı kurtardı diyebilirim.
Örnek vermek gerekirse; bir albüm indirdiniz ama hangi şarkı ne belli değil, taglari düzgün yazılmamış ya da dosya isimleri track1 gibi şeyler. Bu program yardımıyla netten taglarinizi tek tıklamayla düzenleyebilir, dosya isimlerini istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz (arşiv manyakları için özellikle birebir).
Ana sayfası Mp3Tag
Burdan da download


Siz indirirken ben de kullanımı hakkında bilgi vereyim. Arayüzün dilini Türkçe yaptığınızı varsayarak; öncelikle mp3lerinizin bilgilerini netten düzenlemek için ufak bir ayar yapmanız gerekiyor. Araçlar>Seçenekler (ya da Ctrl+O) içindeki freedb sekmesinde sunucuyu seçip ordaki eposta bölümüne bir mail adresi girmeniz yeterli.
Mesela düzenlemek istediğiniz bir albümün nasıl netten güncelleneceğine bakalım. Önce yapmanız gereken şarkıların hepsini bir klasöre koymak (kolaylık olsun diye). Sonra klasör değiştir tuşuna basarak bu klasörü gösterin. Şarkıların hepsini seçtikten sonra freedb tuşuna basın (veya menüden freedb>freedb seçin). Önünüze gelen seçeneklerden Seçili dosyalardan sapta derseniz program kendisi arama yapar ve karşınıza bulduğu yakın sonuçları getirir. Ama aradığınız şey zor bulunur cinstense o zaman Web taramasından sapta seçeneğini seçip aradığınız şeyi yazmanız gerekir. Daha sonra tek yapmanız gereken karşınıza gelen şarkı listesinin doğruluğunu kontrol edip tamam demek.

Posted by Unknown 15:33

1 Comment:

  1. Burcu said...
    media monkey var bunun gibi ben onu kullanıyorum, converter özelliği de var.

Post a Comment