anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Pretty Balanced


Pretty Balanced son zamanlarda playlistimden düşmeyen gruplardan birisi. Last.fm'de gezinirken benzer artistler listesinin Dresden Dolls, Amanda Palmer, Regina Spektor gibi bana neden piyano çaldığımı hatırlatan isimlerle dolu olduğunu farkettiğimde verdiğim tepkiyi şimdi hatırlamıyorum, ama sanırım direk mp3lerini bulmaya giriştim. İyi ki de öyle yapmışım.

Parçaların çoğunda piyano/davul, piyano/keman kullanan grup Judith Heiden ve Foster Christensen'dan oluşuyor. Bu ikisi ellerinde enstrümanları, tesadüfen üniversitede karşılaşıp, “boşver ya sonra okuruz, genciz, müzik yapalım” diyerekten, zar zor Pretty Balanced adını seçmişler. Dresden Dolls ve Regina Spektor dışında Yann Tiersen, Pink Floyd, Erik Satie ve Bartok gibi müzisyenlerden etkilenmiş olan grup o günden bu yana Free Public Consumption adında bir demo çıkarmış, yakında da Icicle Bicycle adında bir albümle karşımıza çıkacakmış.

Gelecek planları arasında My Mind Is A Box şarkısına klip çekmek ve belki bir gün eğitimlerini tamamlamak olan Pretty Balanced'a başarılar diliyor, albümlerini sabırsızlıkla bekliyoruz.

Teaser niyetine demo cdlerinden iki mp3;

Pretty Balanced – My mind is a box
Pretty Balanced – Genuinely Bad

Ilgili linkleri şöyle listelersek;

Pretty Balanced – official websayfaları
Pretty Balanced @ myspace
Pretty Balanced - demo mp3ler

Posted by Adsız 21:15

2 Comments:

  1. plush said...
    siteye yeni zenci gelmiş :) ilginç gelecek planları da var kendilerinin;

    later we might get educated. it’s all relative. now is the time for drinking, merriment and good clean fun. remember kids, you don’t have to have sex and drugs for rock and roll. but they are a plus.
    HIRT said...
    sitelerindeki resimlere baktım. biraz fazlaca "dresden dolls" olmuşlar sanırım. hatta şöyle söyliyim, sitede ilk çıkan resmi bi dergide falan görsem çok dikkatli incelemeden dresden dolls olduklarına kanaat getirebilirdim. neyse daha müziklerini dinlemedim yorum yapmıyorum o nedenle :)

Post a Comment