anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Stroke Of A Video


The Strokes'un dönüşünü coşturan taptaze bir materyal... Şu günlerde pek popüler olan siyah-beyaz modasına katılan yeni bir video, Heart In A Cage!!! Tekdüze gelebilecek olmakla beraber, benim oldukça beğendiğim, dünyanın belki de en karizma adını taşıyan Julian Casablancas'ın "Yeah we got left, left, left, left..." derken beni kopturduğu ve sıradışı bulduğum, yorumlarından birinde "keşke bu şehirde, caddede yatan herkes Julian gibi olsa" dedirten video.
İzlemek için::
nme.com
Diyelim benim gibi iyice coştunuz, yüklemek için::
themodernage.com

Posted by !emona!d 12:16

3 Comments:

  1. ________ said...
    evet evet petek seni seviyorum!
    nóiway said...
    şu ben olmasam petek bunu buraya yazmazdı :P beni sev, beni sev!!
    !emona!d said...
    o kadar gururlanma gencer dostum, ben yine bulurdum bizim blog'u!!!

Post a Comment