anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Rock'n Coke'a The Strokes & One Love Festival'a Morrissey!!

artık bu konser/festival haberleriyle ilgili umut dolu şeyler yazmak istemiyorum ama az önce okuduğum bi yazıyı da paylaşmassam yapamam lakin the strokes'un rock'n coke'la anlaştığı yazılmış..uzun süredir sürüncemede olan ama artık baya inanmaya başladığımız morrissey konseri de büyük olasılıkla efes pilsen one love festivali kapsamında olacakmış..sabah gazetesinden mehmet tez'in 10 mart cuma günkü yazısından;

...Neyse ki yazın Rock'n Coke'a geleceklerini ve anlaşmanın neredeyse tamamlandığını öğrendim, Türkiye'ye dönünce bu haberle tedavi oldum. Benden duymuş olun ilk. Bir de süper bir haberim daha var. Morrissey Efes Pilsen One Love Festival'a geliyor. Resmi açıklama yapılmadı ama işlem tamam. Bu yıl New York'u filan aratmıyor İstanbul gördüğünüz gibi...
fazla bişey söylemek istemiyorum, gelirse julian casablancas söyler bol bol ;)

kaynak: http://www.sabah.com.tr/2006/03/10/cm/yaz1588-10340-110-20060310-103.html

Posted by nóiway 02:07

3 Comments:

  1. HIRT said...
    İnanmıyorum!!!!!!!!!!!! Bu yaz hayatımın en güzel yazı olucak bu gidişle. Hem Franz, hem Strokes, hem de Morrissey (ki daha bilmediğimiz onlarca grup var bkz. Rockistanbul-Rock'N'Coke) geliyo.
    Unknown said...
    bir komacan liste yapmak lazım kim ne zaman nereye geliyor. fazla heyecan verici bir durum..
    Adsız said...
    varyaa
    2 kere görmek de ayrı kusel olcak strokesu

Post a Comment