anasayfa | blog hakkında | yazarlar



10 Haziran 2006'da Morrissey İstanbul'da!!


haber ekşisözlük'ten biçok konser&festival haberini ilk duyuran yazar olan besinci goz tarafından az önce verildi[ilgili link]..konser yeri olarak da konserin tarihi kadar kesin olmamakla birlikte park orman denilmiş..bu sefer biçok inandırıcı etken birlikte olduğu için ben de ilk kez bu habere inanmaya çok yaklaştım ve o nedenle sizlerle paylaşıyorum..umarım yalancı çıkmayız da artık morrissey de istanbul gibi bir kentte konser verme onuruna erişir..

ayrıca morrissey'le ilgili en güvenilir internet sitelerinden true to you 'da moz'a sorulan ve onun cevapladığı sorulardan bir tanesi;
"Is there anywhere in the world where you would love to perform music, where you have not already performed?" Dennis, Manchester. - "Dünyada müzik yapmayı çok istediğiniz ama daha önce konser vermediğiniz bir yer var mı? -
"Turkey, Israel, Burnley, Russia."

Posted by nóiway 22:51

1 Comment:

  1. Unknown said...
    bıktım ama ikide birde pazara gitmekten.10 aralık'da akatlar da olucak diyolardı geçen senede.Morrissey'i sahnede görmeden inanmam ben o konsere son saniyeye kadar.Bi' de let me kiss you diye tempo tutan seyirci olur mu acaba the cure'daki ''lovesong'' çığlıkları misali diye hem korku hemde merak içindeyim.

Post a Comment