anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Morrissey - Ringleader of the Tormentors


morrissey'in merakla beklenen yeni albümü Ringleader of the Tormentors 4 nisan'da yayınlanıyor..elimizde albümden üç parça, tracklist, albüm kapağı falan var ama hala bi morrissey istanbul konseri haberimiz yok maalesef ;) yeni albümle birlikte konser&festival performansı tarihleri de tek tek açıklanmaya başladı..ama gelecek biliyorum, umutlu olmaya devam..

Ringleader of the Tormentors tracklist

I Will See You In Far Off Places
Dear God, Please Help Me
You Have Killed Me
The Youngest Was the Most Loved
In the Future When All’s Well
The Father Who Must Be Killed
Life is a Pigsty
I’ll Never Be Anybody’s Hero Now
On The Streets I Ran
To Me You Are a Work of Art
I Just Want to See the Boy Happy
At Last I Am Born

ilk üç şarkıyı indirmek için;
Morrissey - I Will See You In Far Off Places
Morrissey - Dear God, Please Help Me
Morrissey - You Have Killed Me

şarkıların sözleri
true to you - a morrissey zine
myspace morrissey

ayrıca bir de bonus!!
the decemberists grubunun vokalisti Colin Meloy Colin Meloy Sings Morrissey EP'si yayınladı..1000 adetle sınırlı basılan ep'de morrissey'in 6 şarkısının coverı bulunmakta..onu da indirmek için tıklayın..

Posted by nóiway 20:01

5 Comments:

  1. Adsız said...
    heyy cok tesekkurler bu bilgileri paylastigin icin, decemberist'in albümünün linkini vermen de guzel, hemen indiriyorum hepsini : )
    Şehirli Derviş said...
    Bu Ep albüm gelene kadar idare eder sanırsam.Ayrıca The decemberists'in From My Own True Love (Lost At Sea) parçasını dinliyordum.Tesadüf mü bu:)
    nóiway said...
    güsel bi tesadüf ;)

    sarlott'cum seni de blogumuzda görmek büyük bi zevk..ayrıca güsel yorumlarınız beni çok mutlu etti ;)
    lostgardens said...
    mozz un you have killed me si çok hoş. Kesinlikle hit olcak.
    Unknown said...
    bende istiyorum o 1000 adetten birini...çok şey mi istiyorum nedir ?

Post a Comment