anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Dream And Down

Arkadaşlar şimdiye kadar bir çok grubu eleştirdim.Ama bunu sırf eleştirmek için yapmadığım kesindi.Ve şunu iyi biliyorum ki bir şeyler üretmek kolay şey değil.Bu her ne olursa olsun.Zaman zaman yazılarımı sizlerle paylaşıyordum.Şimdi ise müzikal olarak bir şeyler paylaşmak istedim.
http://dreamanddown.anatolianrock.com/ 'a girerek parçalarımı dinleyebilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.Sonuç olarak bende indie bir anlayışa sahibim.İşte bu yüzden Indie is what i need!

Tasarım ve Yazı:Ünal Arslan

Posted by Şehirli Derviş 04:24

2 Comments:

  1. nóiway said...
    sitedeki 2 demoyu da ben beğendim..gayet farklı bi çalışma olmuş..yeni demoları takip ediyo olacaım
    Şehirli Derviş said...
    Teşekkürler jhengie.Umarım iyi ortamlarda kayıt yapıp daha iyi şeyler üretebiliriz.

Post a Comment