anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Hot Chip dinleyip dans etmeyen şerefsizdir...


Keyboardların, synthlerin, disconun suyu mu çıktı diyosunuz? Bence bi kere daha düşünün... Hot Chip dinleyin ve tekrar gözden geçirin bu düşüncenizi. Çünkü ne kadar kaçmaya çalışsanız da Over & Over'ı duyduğunuz anda kapana kısılmış hissedeceksiniz kendinizi. Hot Chip üyeleri ayağınıza ateş ediyor olacak o sırada, sizde kurşunlardan kaçmak için çaresiz bir şekilde deli gibi dansediyor olacaksınız... 2004'te çıkan ilk albümleri Coming On Strong gereken ilgiyi görememişti. Zaten albümün dünyaya yayılması ancak 2005in sonlarında gerçekleşti. Şimdi yepyeni albümleri The Warning'i yayınlamaya hazırlanmaktalar. İlk single olan Over & Over ilk dinleyişte pek çarpmıyor belki, ancak eğer yüksek seste dinlerseniz ve ruh haliniz ve vücudunuz aksiyona hazırsa muhteşem bir disco-punk şaheserine dönüşüyor. Taptaze Over & Over klibini de dün izledim. Harika olmuş tek kelimeyle. Şarkının enerjisine arka çıkıyor ve yaratıcılığın sınırlarında geziniyor. Anlatsam mı diye düşündüm bir an, fakat beceremeyeceğimi farkettim. İzleyin siz en iyisi :) Soundlarını tanımlayacak olursak, DFA camiası ile Clor'un harika bir karışımı diyebiliriz. İnsanların ve kritiklerin dikkatini-geç de olsa-çekmeye başladılar. Çok piyasa olmadan saldırın derim ben ;)


not: over & over mp3 aradım taradım bulamadım ne yazıkki :( bulabilen olursa post eder artık...

Jhengie buldu :p
hepsi the warning'den;

Hot Chip - And I Was A Boy From School
Hot Chip - The Warning
Hot Chip - Over And Over
Hot Chip - Arrest Yourself

http://www.musicomh.com/downloads/hot-chip_0206.htm video link.

Posted by HIRT 17:23

0 Comments:

Post a Comment