anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Yağmur, Andy Warhol ve Wolf Parade... :)

tekrar selam!!!



-dc deki 6.günümdeyim.
-andy warhol sergisini gezdim bugün. çok etkileyiciydi. hali hazırda bir pop art manyağı olarak böyle bi sergiye denk geldiğim için çok şanslı hissediyorum kendimi. çünkü bu sergi büyük şehirlerde çok nadir açılırmış. önemli bi olay yani :) andy warhol'dan ve velvet underground dan hala habersiz olan varsa biran önce araştırmaya başlasın.
-hava hala soğuk. bi de bugün yağmur eklendi üstüne. iyi de oldu.
-evet. wolf parade çok güzel. apologies to queen mary albümünü 2005in en iyi listesine sokamadığım için çok üzgünüm. fakat albüme ne yazıkki geç sahip olabildim. herkes dinlesin!
-yine saçma sapan fotolar çektim :)
-hafta sonunu geçirmek için new york a gidiyorum! ordan da fotolarla geri dönerim umarım.




Posted by HIRT 03:43

0 Comments:

Post a Comment