anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Olayın Racon(teurs)u


İğrenç başlığıma paralel bir etki yaratıp yaratmayacağı henüz meçhul olan, beklenen(ya da beklenmeyen) haber nihayet geldi. Jack White'ın yeni projesi, White Stripes'a etki etmesinden korkulan Raconteurs nihayet sahnede. Çiçeği gitarında grubun ilk albümü 'Broken Boy Soldiers', Mayıs sularında raflardaki yerini alacakmış... İlk iki single, 'Steady, As She Goes' ve 'Store Bought Bones' grubun sitesinden dinlenebilir. 'Steady, As She Goes'u ne kadar sevdiysem, 'Store Bought Bones'a da bir o kadar alışamadım. Bakalım WS-severlerin hatta WS-sevmezlerin ve bağlamak zorunda mıydın illa olayı WS ile diyenlerin yorumları ne olacak...

the raconteurs - steady, as she goes
the raconteurs - store bought bones

Posted by !emona!d 22:39

3 Comments:

  1. nóiway said...
    heyecanlıyım, acaip meraklıyım..isminden ,jack white'tan baya bi büyük beklentim var bakalım nolcak??
    HIRT said...
    bende çok merak ediyorum. fakat pitchforkmedia ilk singleı beğenmemiş. beni ilgilendirmez tabi. daha dinlemedim zaten yorum yapamam. ama piçforkun sıkıntısı, jackin minimalist gitar sololarını ws gibi bi gruba cuk oturduğu ancak jack'in tarzının böyle çok sesli bi grupta eğreti durduğu. ne kadar katılırsınız bilemiyorum. ayrıca dediğim gibi daha dinlemedim hiç bişey.
    HIRT said...
    bu arada siteleri çok güzel ya! klavye komutları falan hoş olmuş gerçekten.

Post a Comment