anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Dipteki odadan gelen hüzün baz sesler = WINTERPILLS


Dipte ki Odadan gelen hüzün baz sesler = WINTERPILLS
Aslında şu aralar ne dinleyeceğimi bilmiyorum. Hem piyasa hem kafam o kadar karışık ki. Yeni keşfettiğim eski gruplardan tutun birçok da yeni grup ve müzisyen var. Bunun en büyük sebebi indie müziğin artık popüler olması ve takip etmenin çok zor olduğudur. Zaten bu sıkıntıyı benim gibi tüm indie takipçileri bilir. İç gıcıklatıcı bir durum ne yazık ki bu. Herkes bir şekilde ortaya çıkıyor. İyi ya da kötü albüm yapıyor. Bu durum bazen arada iyi olanların ıskalanmasına da sebep oluyor tabi. Ama bence iyi müzik ve samimiyet her zaman yerini bulur. İşte bu samimiyetin adı Winterpills. Açıkçası ben eğlence müziğini çok sevmem. Yani müzikten beklentilerim genellikle hüzün barındıran şarkılardan yanadır. Kendi cümleleri, içi dolu sesleri ve ince mizah anlayışı olan albümler benim için idealdir.İşte bu saydıklarımdan belki de en önemlisi hüzün Winterpills in damarlarında var. Ve dinleyene bunu hemen ispatlıyorlar. Özellikle ilk parça a benediction da içimde bir şeylerin kımıldandığını hissettim. Şunu biliyorum ki bunu bana her grup yapmaz. Zaten a benediction artık hüzün baz playlistimde yerini aldı. Ayrıca grubun beyni olan Philip Price’ın(lead vocals, acoustic guitar, songwriting, timid blasphemy) kendi blogunun başında yazmış olduğu bir mısra var.İlgimi çekti.-Swirling are the voices of the ones that drowned-On streets-İn sheets-Bloody are the hands of the sleeping man-That’s all,That’s all…Albümde ki tüm parçaları tek tek anlatmıyacağım.Zaten bir birini tamamlayan türde parçalar.Genel yapı olarak Elliot Smith, Iron and Wine ,Sufjan Stevens, Belle and Sebastian, Yo La Tengo, Simon and Garfunkel vari bir albüm.İçinde folk ögeler içeren indie bir albüm kısacası. Son derece sakin,huzur dolu ve kendinden emin. Ayrıca Flora Reed adlı içli bir kadın sesi de var parçalarda(harmony vocals, heroics.)Bu kadar tanıtım yeter sanırım. Hüzün ve huzur sanki bu albümde buluşmuş işte.Anlatılmaz dinlenir:))Ünal Arslan-DreamAndDown

Posted by Şehirli Derviş 13:44

0 Comments:

Post a Comment