anasayfa | blog hakkında | yazarlar



BEN KUNG FU BİLİYORUM!


Süper bi yeni grup taktim etmek istiyorum: SHITDISCO! (daha nme bile haberdar değil bunlardan. ciddiyim.) İlerde isimlerini çok duyucaz sanırım. Duymasak da, zıplamak ve delirmek için kesinlikle elimizin altında tutucaz. Şu an sadece bir epleri var 4 şarkılık. Disco Blood, I Know Kung Fu ve bu iki şarkının remixleri. Bir zamanlar Houuse Ooooooooooof Jealouuuus Loveeeeers diye nası bağırıyo idiysem, şimdi de aynı şekilde I Know Kung Fuuuuuuuuuuuuu diye bağırmaktayım. Çok heycanlandırdı bu ep beni. Biyerden bulun dinleyin valla...

Posted by HIRT 21:49

1 Comment:

  1. nóiway said...
    bu şarkı da patlamaya hazır bi bomba!!
    hırt ya da ben kimi bulursanız "bana bi bomba at" demeniz yeterli..anında kung fu şarkısına erişebilirsiniz ;)

Post a Comment