anasayfa | blog hakkında | yazarlar



SONUNDA!!!


evet 2003ten beri benim ve bisürü insanın beklediği leziz an geldi.strokes 3. lpnin tamamı nete düştü!!!!!!!!!!!ve bende ilk yavrukurtlarımla paylaşiim dedimmm. You only live Once, Juice Box, Heart In A Cage, Razor Blade, The Other Side, Electricityscape, Killing Lies, Fear Of Sleep, 15 Minutes Of Pain, Vision Of Division, Red Light, Evening Sun, Eyes Of The World, Ask Me Anything..Albumun suprizi kesinlikle Nick Valensinin çaldığı mellotron ve julian casablancas vokalinden oluşan "ASK ME ANYTHING"..strokesun ilk defa experimental takıldığını görüyoruz ve şöyle diyor julian:"don't be a coconut, god is trying to talk to you." evet, böyle sözlerle, muhteşem bas ve davullarla dolu bir album olmuş first impressions of earth.(tabii benim strokes albumu hakkında yapacağım her yorum subjektif olcağından ne kadar inanırsınız bilmem) bunun dışında albumun dikkat çekenleri enerji patlaması yaşatan VISION OF DIVISION ki bu şarkıd a da 80ler referanslı riffler ve 12.51den bilindik tınılar varrrr..ve daha sonra IZE OF THE WORLD enteresan echo efektler, metalik new wave sound ve müthiş, gazz julian vokali!!!!..HEART IN A CAGE var bide tabii ki bunda da aynı JUICEBOX gibi hard rock tadında deli riffler manyak işleyen bi davul(fabin ellerine sağlık) gene metale kayıyor VAYY diyosunuz..ayrıca buna ilaveten THE OTHER SIDEın i hate them all/i hate myself for hating them..diye giden sözleri, ..15 MINUTES OF PAINin bi anda tempo değiştiren balladımsı havası ne IS THIS IT ne de ROOM ON FIREla alakası olan lo-fi kayıtmış, velvet underground, television rip-offuymuş vs vs devrini kapatan kendini tamamen yenilemiş, daha iyiye ulaşmış, gene bütün grupları kıskandıracak bi album yapmış THE STROKES var FIRST IMPRESSIONS OF EARTHde.(kusra bakmayın gaza geldim mutluluktan:DDDDDDDDDDDDDD)

Albumun linkini de yolluyorum ama ocakta album çıkınca almayana hakkımı helal etmiyorum ona göre!!
http://www.megaupload.com/?d=NWWTGSCP

Posted by ________ 02:44

3 Comments:

  1. HIRT said...
    nefret ediyorum senden berrak. yoldan çıkarıcan illa beni >:I üfff ya benim en büyük hayalim albümü elime alıp o ince jelatini itinayla yırttıktan sonra cdyi playera koyup kafayı bulmaktı... ama sen bu hayallerimin hepsini suya düşürdün.
    nóiway said...
    linklere basıp basmamakta herkes özgürdür!! ;)
    ________ said...
    efet eğer dayanamıyosanız çekin derim ben ama ocak 3TE ALMAYAN PARA VERİP...bilemem..=P

Post a Comment