anasayfa | blog hakkında | yazarlar



"best new music" isveçten geliyor!!


işte karşınızda pitchfork'un en iyi yeni müzik ilan ettiği isveçli "Love Is All"..albümlerinin daha çıkmamış olmasına ve nette resmi siteleri bile olmamasına karşın yeraltından baya popülerleşmişler..pitchfork bi grubu daha albümü çıkmadan en iyi yeni müzik ilan etmişse bi dinlemek lazım diyerek aranmaya başladım ve uzun uğraşlar sonucu amacıma ulaşabildim..elimde grubun dans hiti olabilecek "talk talk talk talk" var ve işte sizinle paylaşıyorum..


love is all - talk talk talk talk

grubun diğer şarkısı Make Out Fall Out Make Up'ı da bu linkten dinleyebilirsiniz..bu sayfaya uğramışken new york'lu sıkı label what's your rupture? 'dan çıkan diğer gruplardan örneklere de göz atın derim..

Posted by nóiway 15:14

6 Comments:

  1. HIRT said...
    iyi oldu ya. merak ediyodum bende. aradım bulamadım hiç biyerde. işin kötüsü samplea falan bile ulaşamamıştım. saolun gencer bey ;)
    lostgardens said...
    X-Rey Spex'ten, dolayısıyla 70 lerden beri saksafon nadiren girdi punk soundlarının içine. Sırf bu yüzden bile kulak kabertmalı derim. talk talk talk...
    küsel bi şarkı
    ________ said...
    haha ya ne yazmış deli üste 7.5+1=8 ahaha

    yaa hirt sen ladytronu anlatsanaaa nasıldı
    nóiway said...
    ladytron, hırt'tan bikaç kilometre uzakta baya güsel bi konser vermiş ;)
    ________ said...
    nası ya kaçırdı mı yoksa ahahahahah
    HIRT said...
    ahahahahah dimi gül tabi memnun olmuşundur sen :( gidemedim ne yazıkki sormayın nedenini. düşündükçe göz bebeklerim küçülüyo, damarlarım daralıyo, nefessiz kalıyorum. sormayın.

Post a Comment