anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Beni uzay maymununa çeviren grup: ARCTIC MONKEYS


Ne varsa İngiltere de var (biraz mübalağa oldu sanırım) lafını doğrularcasına Sheffield kentinden çıktı geldi o 4 genç. İyi ki geldi hoş geldi. Müzikal açıdan ruhumun ve kalbimin sıkıştığı bir dönemde nasıl ki New York semalarından The strokes geldi(kimler geldi kimler geçti tabii de) ve beni içten feth ettiyse(etmeye devamda ediyor son örneğimiz First Impressions Of Earth de olduğu gibi:))) şu sıralar da Arctic Monkeys müzik dünyasındaki yükselişini evvel zaman önce bende yapmıştı ve hala da şiddetle yapmaya devam ediyor.İlk şarkısı mı denir çıkış parçası mı denir neyse “I Bet You Look Good On The Dancefloor” şu sıralar İngiltere de hayli popüler. Ama onlarda hit çok.Bana da garip bir vahiy formunda inip gelen albüm best of potansiyelinde idi.Ama bana onların şarkıları geldiğinde onların daha albümü yoktu.Zaten sizde olayı çoktan duymuşsunuzdur.Onlar bilgi iletişim çağının bebeleri olduğu için parçalarıda ilk olarak internet ortamında yayınlanmış.Sonra sanal hayranların sayısı gün ve gün artıyor.Onlarda sağlam bir şirkete kapağı atıyorlar.Gerisi malum.Arctic Monkeys müziği ve samimiyeti ile başarıyı hak etti.Daha blue çağını atlatamamış görüntülerine rağmen çok iyi müzik yapıyorlar.Canlı performanslarını bizzat gördüm ve gayet iyi buldum.Bunun yanı sıra eğer onların albümünü felan alırsanız When the sun goes down’ ı benim yerime dinleyin ne olur.Diğerleri zaten tadından yenmiyor:)))

Önemsiz bir not:Sınavım var sabaha ama ben müzik derdindeyim:)))

Posted by Şehirli Derviş 02:14

2 Comments:

  1. !emona!d said...
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
    !emona!d said...
    Fazla söze gerek var mı bilmiyorum, bahsi geçen beni de maymuna çevirmiş olan grup...

Post a Comment