anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Cat Power @ Jhengie's PC

bu geceki cat power konserine gittim evet ama acaip bi katılımla biletler çoktan tükenmiş olduğundan bütün uğraşlara rağmen içerde olamadım :(
napalım dedik biz de evimizin yolunu tuttuk ve daha önce hiç sesini duymadan konserini izleyeceğimiz kadının bari sesini evimizden duyalım diyerek bikaç şarkısını download ettim ve bunlardan biri de -maalesef- oasis'in wonderwall'unu yorumlamasıydı ki bana bu gecelik yeterince üzüntü tattırdı saolsun..neyse artık sesini hoparlörlerimizden duymaya devam edeceğiz bi sonraki istanbul ziyaretine kadar sayın chan marshall hanımefendinin..

not: devrik cümlelerimin farkındayım ve onları sevdim ;)

Posted by nóiway 01:09

1 Comment:

  1. ________ said...
    amaan üzülme..bak ben buralarda sürünüorm snn üzüldüün şeye bak :P

Post a Comment